Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3715
Hei! Er det noen som har erfaring med EBS? Har et par mnd etter jul som jeg vil fylle inn med noe, og vurderte 1 mnd i Phuket på kurset deres.

Er forsåvidt ikke ute etter en lang karriere innen for bartending, men opplevelsen av å være der i 1 mnd. Og kanskje en studiejobb senere.

Noen som har tatt kurset hos de, og har erfaringer de vil dele?
Jeg har kurset. Dog fra 2011 i på Kos. Var veldig seriøst og lærerikt når jeg tok det kjenner noen av lærerne i Phuket, gode folk.
Disse bartender kursene ligger vel på 25-30 000 kr? Er ikke det mye penger om du ikke er sikker på at du faktisk vil jobbe som bartender? Hva med å bare reise til Phuket og nyte Thailand, kulturen og treffe nye mennesker? En må jo ikke fylle vær eneste ledig plass i kalenderen med noe, kan være deilig å bare merke den ledige tiden i kalenderen som FERIE også reiser du dit du lyster?
Trådstarter
Kommer på 17500, + flybillett for 4 uker med opphold. Var ikke helt avskrekkende pris egentlig.

Ser hva du mener, men er ikke helt typen som liker å reise et sted uten noen plan. Liker meg veldig godt rundt andre, og lurer på hvordan det sosiale er på disse kursene. Har vært på backpacking i Asia for 2 år siden, og var ikke helt min greie syntes jeg
Mm ok. Prisen var slett ikke gærn spesielt ikke når det er med opphold. Jeg tenkte nå egentlig mest på at når en først er i Thailand så er det såpass mye å gjøre og se at det nesten virker litt bortkastet å være fastlåst til et kurs og faste rutiner, gjøremål etc. Men klart folk er forskjellig det som passer meg trenger jo ikke passe deg. Og har du først et bartender-kurs så bør det jo være greit å få en deltidsjobb som bartender ved siden av studier.

Kanskje reise med en kompis? Kan jo evt. booke hotell på forhånd i en by eller tre slik at dere har litt rammer rundt turen og bor litt mer komfortabelt enn det en ofte gjør som backpacker. Selv kunne jeg glatt brukt 4 uker kun i Bangkok, evt m/en liten sving innom strandlivet.