Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2662
Noen som kan gi noen tilbakemeldinger ang min nye nettbutikk?

Logo og design er ikke helt ferdig. Men tenkte på selve brukervennligheten osv.
Takk til dere som tar dere tid

www.gadgetspluss.no
Comic sans er iallefall noe du burde styre LANGT unna. Ellers ser det greit ut.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Du burde fikse deg en logo, fremfor å ha navnet på butikken skrevet i Comic Sans font. Som allerede nevnt.
Personlig kan jeg ikke fordra nettbutikker som ser sånn ut, rent designmessig - og styrer fort unna å handle der kun på grunn av det. På betingelser-siden, har du ikke oppført organisasjonsnummer, eller telefon??

Og en annen ting, det å selge gadgets innebærer en del reklamasjoner. Har du satt deg inn i hvilke lover og regler som gjelder?

Lykke til.
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Du burde fikse deg en logo, fremfor å ha navnet på butikken skrevet i Comic Sans font. Som allerede nevnt.
Personlig kan jeg ikke fordra nettbutikker som ser sånn ut, rent designmessig - og styrer fort unna å handle der kun på grunn av det. På betingelser-siden, har du ikke oppført organisasjonsnummer, eller telefon??

Og en annen ting, det å selge gadgets innebærer en del reklamasjoner. Har du satt deg inn i hvilke lover og regler som gjelder?

Lykke til.
Vis hele sitatet...

Ja, som det står, design og logo er ikke ferdigarbeidet! Det kommer iløpet av kort tid. Så er bare midlertidig.

Takk, da er dette rettet på kjøpsbetingelser.

Og ja, jeg vet hvilke lover og regler som gjelder. Skal formulere dette litt bedre i nettbutikken.

Takk for tilbakemeldingene.
Gadgetspluss pluss?
Sitat av Automatiker Vis innlegg
Gadgetspluss pluss?
Vis hele sitatet...

Enig! Hehe, fjernet!
Fraktomkostninger?
Sitat av jpano Vis innlegg
Fraktomkostninger?
Vis hele sitatet...
Fraktomkostninger står nederst på siden, under Frakt! :-)
Sitat av Gadgetspluss Vis innlegg
Noen som kan gi noen tilbakemeldinger ang min nye nettbutikk?

Logo og design er ikke helt ferdig. Men tenkte på selve brukervennligheten osv.
Takk til dere som tar dere tid

www.gadgetspluss.no
Vis hele sitatet...
Bare ett tips; PrestaShop er en gratis tilsvarende løsning. Så slipper du å ha mye utgifter med selve siden utenom hosting
Sitat av djxfade Vis innlegg
Bare ett tips; PrestaShop er en gratis tilsvarende løsning. Så slipper du å ha mye utgifter med selve siden utenom hosting
Vis hele sitatet...
Takk for tipset!
Kanskje ikke så relevant, men jeg reagerte på bakgrunnen. Hvorfor akkurat planker? Jeg ser ikke helt relevansen til gadgets.
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Kanskje ikke så relevant, men jeg reagerte på bakgrunnen. Hvorfor akkurat planker? Jeg ser ikke helt relevansen til gadgets.
Vis hele sitatet...
Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men takk for tipset.
Som sagt, designet er ikke helt ferdig, men det er en ting jeg skal ha i tankene!

Takk for tilbakemeldingen.
For meg er dette bare en typisk 24Nettbutikk. Det eneste jeg kan gi tilbakemelding på er logoen, som forøvrig er veldig bra - men burde kanskje være litt mindre. Anbefaler som allerede nevnt å gå over til eksempelvis Prestashop, Woocommerce. Det er vel først da du kan gjøre nettbutikken din særegen, og ikke være som de mange hundre, og kanskje tusener andre nettbutikker rent designmessig.

Du får et lykke til fra meg, men det å være selvstendig næringsdrivende, og da drive netttbutikk er tøft. Du skal ofre mye tid for å kunne lykkes.

Personlig er jeg erfaren innen nettbutikkløsninger, og kan gjerne hjelpe deg gratis på vei om du forlater 24Nettbutikk, om det er av interesse.
Had Ikke fått tester så mye, men har du satt opp SSL for betalingsbiten?
Sitat av djxfade Vis innlegg
Had Ikke fått tester så mye, men har du satt opp SSL for betalingsbiten?
Vis hele sitatet...
Hei!

Nei, har ikke fått gjort det enda. Men står på lista over gjøremål.
Takk for alle tilbakemeldinger så langt. Da er Logo ferdig og håper denne faller i smak. Da er det bare resten av designet igjen så begynner det å hjelpe.