Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1002
Hei

Har tidligere spurt om tilbakemelding på en side om Danskebåten, å har kjøpt et par nye sider innen samme nisje. Disse ønsker jeg å vidreutvikle og forbedre mest mulig, hadde derfor satt stor pris på om dere kunne gitt meg noen tips til hva som kan bli bedre på disse sidene:

Ta ferge

og

Ferge til Danmark

På forhånd takk for alle gode tips
Sist endret av nikita; 23. januar 2014 kl. 19:57.
Sitat av nikita Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Bruke norsk domene?
Banner på sidene?
Mye fin info
Fine farger
Mulig at det er finere å sette logo på venstre side i topbanner?

Sitat av nikita Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tekstboks rundt tollkvotene:
mer "Bold" i menyen i toppen? kan jeg tørre å spørre hvilken skrift du bruker?
Lage logo på denne siden også? Grønn overskrift ble litt shabby med tanke på hvor bra resten av siden er.
Det er Joomla du bruker?
Klarer du å bytte bort faviconet med en båt foreksempel?
http://www.freefavicon.com/
Lykke til
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Uten tvil penere layout og oppsett på disse sidene, fremfor danskebåten-siden du lagde tidligere. Veldig bra!
Det ser kansje en smule uproffesjonelt ut. Unnskyld at jeg sier det, men fargekombinasjonen er kansje ikke den beste.
Ellers mye bra info, og det er jo nesten det viktigste. Fine bilder er det og, kunne du kansje endret skriftformatet? syns det ser litt uprofft ut det og
Ok, takk for alle tilbakemeldinger..

Har litt å jobbe med skjønner jeg

Har lastet opp to favicons til sidene nå..

Skal se på bruk av logo og fargefalg.