Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1680
Hei, noen som vet om GTA koster det samme i butikk som på nettet?
50 kroner billigere i butikk tror jeg, hvis de ikke er utsolgt.
Sitat av Hutch Vis innlegg
50 kroner billigere i butikk tror jeg, hvis de ikke er utsolgt.
Vis hele sitatet...
Okei, takk for kjapt svar!
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Hva er prisen?
Betalte 379,- for min kopi på Lefdal noe jeg synes var drit billig for et trippel-A spill på launch day.
Pleier ikke å kjøpe spill til konsollen mer, men mener å huske at spilla lå tett på 700,- for dem beste og nyeste.
Sitat av r0bin Vis innlegg
Hva er prisen?
Betalte 379,- for min kopi på Lefdal noe jeg synes var drit billig for et trippel-A spill på launch day.
Pleier ikke å kjøpe spill til konsollen mer, men mener å huske at spilla lå tett på 700,- for dem beste og nyeste.
Vis hele sitatet...
Husker det selv!
Jeg hadde ikke spilt konsoll på over 1 år, tok det som en selvfølge at GTA kom til å koste minst 550,-
Såvidt jeg vet tar Spaceworld ikke mer en 499,90 for nyheter på konsoll den første uken. GTA kostet også 499,90 når jeg var der i går for å hente det.
betalte 499,- igår og fikk et gavekort der på 100,-kr og, så betalte egentlig 399
Sitat av snail Vis innlegg
betalte 499,- igår og fikk et gavekort der på 100,-kr og, så betalte egentlig 399
Vis hele sitatet...
Nei, du betalte 499,- og de tjener garantert på at de ga deg det gavekortet