Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1921
Så, hva syns folket her om den nye skiva til Tool?

Jeg syns det er kanskje det beste hittil fra denne gjengen. Danny carey skinner virkelig, han er et beist av et geni.
Alt av instrumenter og vokal er top notch, men trommene sto virkelig ut denne gangen.

Gleder meg til å nyte dette albumet også i andre tilstander!
Tool som Tool skal være, har ikke fått gravd meg dypt nok inn til å plukke favoritter men jeg er meget fornøyd
Jeg gikk igjennom albumet 2 ganger høy på cannabis, før jeg måtte høre det på LSD, tho bare 200 mic.

For et fuckings gjennomført album, fra start til slutt er det renspikket genistreker. De holder seg ekte til sin sound som band, men man merker hvorvidt de har blitt flinkere. Var i Amsterdam å så de live i juni, der spilte de Invincible og Descending, for en opplevelse det var. Måtte såklart trippe litt, så spiste 15g med trøfler. Anbefales på det sterkeste å se de live.
Digger det fra start til slutt, sitter godfjern og hører på pneuma nå
https://youtu.be/EShM-EOAlj4

Bare så det er sagt, jeg elsker Tool. Videoen her er så sinnsykt innafor.
Helt rått. Et helt album med frysninger!