Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2611
Jeg og en venninne tenkte og lage hasj muffins.
Hvor mange gram tror du vi trenger? Vi er jo kun 2 personer😅
Er dere innrøyket, isåfall trenger dere mer. Om ikke så ville jeg kanskje prøvd med et halvt gram hver.
Personlig har jeg aldri fått god funk av edibles. Fikk liitt funk av 1,5 gram.
Lag maks 0,2 pr kake. Så kan dere heller ta mer. Less is more med edibles. 0,5g kan du risikere å ligge siklende og fullstendig utslått ikke gøy
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hodepute321 Vis innlegg
Er dere innrøyket, isåfall trenger dere mer. Om ikke så ville jeg kanskje prøvd med et halvt gram hver.
Personlig har jeg aldri fått god funk av edibles. Fikk liitt funk av 1,5 gram.
Vis hele sitatet...
Du burde gjøre litt mer research før du prøver å hjelpe andre. Bare fordi du får "liitt funk" av 1,5g i en edible betyr ikke at alle trenger så store doser.

Jeg har fått ekstremt intense og ubehagelige opplevelser på 0.5g hasjsmør - jeg tør ikke å tenke på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde tatt 1,5g...

Anbefales absolutt ikke å ta så store mengder (spørs på toleranse). Begynn forsikitig og prøv dere frem. Start med 0.1 og jobb dere oppover - finner fort ut hvor mye dere trenger for å få en behagelig rus. Å anbefale noen 0,5g i en edible kan vel sammenlignes med å anbefale noen 2 dl sprit hvis de aldri ha drukket før...
Obligatorisk link til info om decarboxylation
Som alle andre sier; det kan være lurt å ikke ta for mye. Rusen kan bli overveldende og intens, samt at den varer veeeldig lenge når man tar det oralt.

Lykke til
lagde muffins med 5g til 100g smør å toro pakke. det ble 12 muffins å det funka gaaanske bra. spiste 2 stykker å det var litt overkill
Enemy of the snut
Jeg og en kompis/kompanjong (vi drev med salg- og service:P) lagde 1 gang brownies av noe hasj vi hadde. Vi målte aldri opp hvor mange gram vi brukte, men jeg er veldig sikker på at vi brukte 2-3g i hele røra (Toro's familiepakke-brownies). Husker enda at vi spiste 3 stk hver til å begynne med, så skulle vi rulle en joint å røyke den ilag for å "få fart" på tingene.. Vi klarte ikke å røyke opp hele jointer, men den ble liggende på et askebeger jeg hadde fra RudeCru. Neste dag våkna vi samtidig på sofaen hans og vi fikk begge latterkrampe da vi så på hverandre ettersom vi skjønte med en gang at ingen av oss husket noe etter vi hadde spist:P

Men er ofte jeg kan finne på å lage skakkao
Bruker vanligvis bare Freia's eller Toro's rett i koppen, smelter alt fra 1-1,5g hasj som jeg har oppi koppen etter jeg har varmet opp litt melk (helmelk, mer fettprosent som gjør at THC blir tatt bedre opp i systemet og smaken blir MYE bedre enn hvis vi varmer opp vann). Dette synes jeg fungerer ganske greit når jeg kjenner jeg er på "peaken"/toppen av "tripppen" fyrer jeg som regel opp en joint som avslutning om noen andre har andre metoder å lage skakkao på enn den måten jeg bruker så del gjerne jo bedre metode, jo bedre effekt
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Obligatorisk link til info om decarboxylation
Vis hele sitatet...
Lager du edibles uten dette, kaster du bort mye.