Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 5103
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
heisann! jeg vet det finnes flere tråder for dette..men kan noen fortelle meg litt hvordan amfetamin fungerer? evnt hvor lenge rusen sitter i når man inntar det?

vet det er flere sånne tråder,trenger ikke høre det
Ærlig talt, du veit det finnes info, gidder ikke søke/lese men forventer at andre skal sitte å skrive det for deg? Get real
Fra 4-12 timer kommer litt ann på flere ting:

Styrke på amfetaminen.
Hvor store doser du tar og har tatt.
metabolismen din.
Toleransen din.
Kroppens PH verdier.
Din generelle helse.

''En liner'' forteller sier jo ingenting om mengde så det blir vanskelig for noen å gi et nøyaktig svar.
Siden det er din første gang kan du også forbrede deg på en veldig kjip nedtur.
4-12 timer
Sist endret av Mage93; 4. mai 2017 kl. 15:58.
Tull, første gangen jeg prøvde det stoffet var jeg våken i 48 timer, vi var 4 stykker som delte på en 2'er.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Amfetamin bruker man i behandling av ADHD. Brukes for å bedre konsentrasjon og motvirke tetthet. Også er det faktisk et rusmiddel. Hvor lenge rusen sitter i når man inntar det er opptil ett år.
Vis hele sitatet...
lol.

Metylfendiat brukes i behandling av ADHD. Get you'r shit real.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Tull, første gangen jeg prøvde det stoffet var jeg våken i 48 timer, vi var 4 stykker som delte på en 2'er.
Vis hele sitatet...
4-12 timer er selve rusen, så kommer nedturen som varer de resterende timene.
Så nei, det er ikke tull.
Jeg var også våken i 48t etter jeg prøvde amf første gang, men det var ikke pga rusen.
Anonym bruker
"Grønn Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Amfetamin bruker man i behandling av ADHD. Brukes for å bedre konsentrasjon og motvirke tetthet. Også er det faktisk et rusmiddel. Hvor lenge rusen sitter i når man inntar det er opptil ett år.
Vis hele sitatet...
lol, rusen sitter i opptil et år? bra jobba
Hvordan er nedturen i forhold til en skikkelig helg på alkohol, ritalin og weed?
Fikk en sinnsyk nedtur av det forrige gang. Varte i 4 dager.
Hvor farlig er egentlig sånt? Klarer hele hjernen å hente seg inn, eller blir man prega av sånt over tid?
Den nedturen fikk meg til å legge det på hylla, men jeg har hørt folk si ritalin er verre enn amf når det gjelder nedtur.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Hvordan er nedturen i forhold til en skikkelig helg på alkohol, ritalin og weed?
Fikk en sinnsyk nedtur av det forrige gang. Varte i 4 dager.
Hvor farlig er egentlig sånt? Klarer hele hjernen å hente seg inn, eller blir man prega av sånt over tid?
Den nedturen fikk meg til å legge det på hylla, men jeg har hørt folk si ritalin er verre enn amf når det gjelder nedtur.
Vis hele sitatet...
Ritalin nedturer har alltid vært ekstremt mye verre for min del (har dog selgt ritalin og brukt overdrevent mye av det når jeg har misbrukt det, kan ikke si det samme for amfetamin), mens har aldri hatt en veldig ille amfetanin nedtur. Jeg har som regel hatt enten seroquel, alkohol og benzo eller kun alkohol da, mens uansett da har jeg hatt mye verre ritalin nedturer.

Joda, det vil skade deg over tid med hardt misbruk og da veldig, bruker du det av og til vil det gå greit. Heavy misbruk av det er ille, les DonVito sin tråd angående det så har du et fint eksempel, har selv venner som kutta for årevis siden men sliter veldig pga det.
Bare pass på å ikke ta for mye. Man trenger mye mindre en man skulle tro. Har det som regel morsomst om jeg bare tar et par linjer tidlig-ish på kvelden, sover som en stein og puler som en helt gjør man også
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sørg for og spis en god måltid før bruk!
Sitat av DeMenT Vis innlegg
Ærlig talt, du veit det finnes info, gidder ikke søke/lese men forventer at andre skal sitte å skrive det for deg? Get real
Vis hele sitatet...
Det var da voldsomt?
Sitat av Investigathor Vis innlegg
lol.

Metylfendiat brukes i behandling av ADHD. Get you'r shit real.
Vis hele sitatet...
Amfetamin brukes også i behandling av ADHD... Get you'r shit real.
https://www.felleskatalogen.no/medis...-medice-602877