Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3341
Hei! regner med en del av dere er kjent med funksjonen nære venner på facebook. Her kan du legge til folk, å få opp all info om hva de gjør på facebook. Selv bruker jeg ikke denne funksjonen siden jeg mener den er idiotisk, men jeg vet enkelte gjør det med meg, Da jeg får kommentarer om at jeg har gjort ditt å datt.

Så jeg er relativt lei av å bli overvåket av denne personen, så jeg lurer på om det noen måte å skjule dette på, slik at den personen ikke får oppdateringer på alt jeg gjør. Er ikke aktuelt å slette denne personen som venn.

Regner med en del av dere skjønner hvem jeg er lei av overvåker meg hele tiden men det er ikke spørsmålet
Ikke poste ting som andre folk ikke burde vite...?
Sitat av Sinken Vis innlegg
Ikke poste ting som andre folk ikke burde vite...?
Vis hele sitatet...
Ikke poste jeg tenker på. Tenker eks legger til andre personer som venn, liker bilder til andre osv
Du kan lage grupper og legge venner inn i gruppen, for så å gjøre at gruppen ikke får se oppdateringer osv.
Stop Watching Us
Futurologist's Avatar
Sitat av Tardendy Vis innlegg
Ikke poste jeg tenker på. Tenker eks legger til andre personer som venn, liker bilder til andre osv
Vis hele sitatet...
Nære venner får ikke varsler om sånt.
Nære venner får bare varsel om du legger ut bilder, videoer, statuser ol.
Slette personen?
Sitat av Weekend Vis innlegg
Nære venner får bare varsel om du legger ut bilder, videoer, statuser ol.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg legger til folk i nære venner så får jeg alt. Bilder de liker, statuser de liker, venner de har lagt til, ting de kommenterer. The whole package.

Svar til OP: Fjern vedkommende. Evt lage en gruppe hvor du nekter de tilsyn i alt.
Sist endret av dinosauren; 13. oktober 2013 kl. 22:50.
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Hvis jeg legger til folk i nære venner så får jeg alt. Bilder de liker, statuser de liker, venner de har lagt til, ting de kommenterer. The whole package.

Svar til OP: Fjern vedkommende. Evt lage en gruppe hvor du nekter de tilsyn i alt.
Vis hele sitatet...

Ja, får all den infoen. Å fjerne er ikke helt akktuelt men kan lage en gruppe ja
Sitat av Tardendy Vis innlegg
Ja, får all den infoen. Å fjerne er ikke helt akktuelt men kan lage en gruppe ja
Vis hele sitatet...
Finnes noe på instillinger som fjerner det du vil for de personene du vil, brukt den flittig selv.