Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 3226
Noen som har noen spennende tanker om den nye wow patchen, spiller mest som rogue og gleder meg til den nye patchen kommer. WoW armoren blir heftig, til og med det nye mounted. Er det noe dere gleder dere til i den nye patchen?
Tjene mange hundre tusener av gull.
WoW e blitt så forferdelig dårlig siden cata kom, Quit.
Sitat av steppyZz Vis innlegg
WoW e blitt så forferdelig dårlig siden cata kom, Quit.
Vis hele sitatet...
Må si det der var en utrolig spennende tanke.

OT: når kommer egentlig den nye patchen? Har hørt den kommer førstkommende onsdag.
Sist endret av xaine; 4. mars 2013 kl. 14:08.
Trådstarter
4 6
Sitat av steppyZz Vis innlegg
WoW e blitt så forferdelig dårlig siden cata kom, Quit.
Vis hele sitatet...
WoW blir ikke dårlig Den bare forandrer seg og blir bedre. Rasen Pandaren er den feteste rasen og monk er nokså fet class

Enig at det bli kjedelig hvis du gamer 24/7 Men det blir aldri kjedelig hvis du gamer det regelmessig

Sitat av xaine Vis innlegg
Må si det der var en utrolig spennende tanke.

OT: når kommer egentlig den nye patchen? Har hørt den kommer førstkommende onsdag.
Vis hele sitatet...
De sa også at den skulle komme den 27.02.13

Håper i det minste at den kommer snart!

De jobber vel skikkelig hardt for at patchen skal bli bra da
Lastebil sjauførr :)
50 6
Folk sier WoW har blitt dårlig, alikavell så hadde dere gått amok hadde blizzard bare stått fast på TBC eller Vanilla i flere år.
Patchen kommer 13. Mars btw.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Grunnen til at de venter så lenge med å slippe 5.2 er pga de har rotet til PvP balance hver eneste patch, denne gangen vil de unngå å gjøre det. Monk var så latterlig dårlig at ingen ville spille det i arena, iallefall ikke på et høyere nivå, noe som er lite ønskelig når de slipper en ny class. Når det er sagt så vil de også unngå å gjøre slik de gjorde da DK's kom ut, gjøre de uovervinnelige. Om man leser patchnotes ser man fort at både rogue og monk kommer til å bli flavor of the month, da de er latterlig gode. OT: Jeg kommer til å gå arena, mye arena
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Patchen kommer 13. Mars btw.
Vis hele sitatet...
Har du noen kilder på denne påstanden?
Arena and Rated Battleground Season 12 is scheduled to end on Wednesday, March 6. Så da kommer vel patchen da å.

@ShaolinMonk 5.2 er fortsatt helt for jævelig ubalansert og kjedelig.
Sist endret av Anonym67010; 4. mars 2013 kl. 16:33.
patchen bruker å komme 1 til 2 uker etter at PVP sesongen ender.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
@fele
Har vell aldri sagt at 5.2 kommer til å bli balansert, men at blizz desperat prøver, selv om den blir veldig lik som de aller fleste andre patches
Unless something goes wrong, Patch 5.2 will go live this week! http://www.mmo-champion.com/content/

slutta selv midti desember. blei for kjedelig når jeg ikke raida.

synes også at blizz er ALT for treige med patches. blir for kjedelig at man må vente i måndes vis før det kommer noe nytt. kunne heller splitta opp noen av patchene litt å spredd det utover.
Sitat av ShaolinMonk Vis innlegg
@fele
Har vell aldri sagt at 5.2 kommer til å bli balansert, men at blizz desperat prøver, selv om den blir veldig lik som de aller fleste andre patches
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har lagt merke til det, så er det 1-2 arena comps som alltid regjerer i i arena hver patch, før neste patch kommer.
De prøver jo ikke desperat å balansere classene.

De buffer 2-3 classer, så folk reroller. Neste patch så blir de nerfa, så booster de noen andre. Som gjør at folk reroller en gang til.

De prøver altså bare å få folk til å rotere på de forskjellige classene/comps, så det tar lenger tid å bli lei selve spillet.

Hvem ville liksom spille rogue i 5.0?
Stort sjokk at Patch kommer denne uka, liker ikke at Blizz endrer mønstrene sine.
Trådstarter
4 6
Altså, wow er helt annerledes enn det var fra første patch, men ting vil ikke gå tilbake som de var fordi de mener at alle disse patchene de har lagt ut skulle gjøre wow til et bedre spill, men synes dere at wow har utviklet seg bra gjennom disse tidene eller har det bare blitt kaos med for mange raser og class og raid, arene og dungeons?
Cookie Monstah ^_^
blitt for mye kaos etter cata, alt ble så ubalansert også kom jo pandaren og MoP, ble litt bedre men ikke liker bra som gode gamle wotlk.
Ser det er mange her som griner over gamle expansions, og sånn er det hver gang.
WotLK release - 'ingen' som likte det, alle ville ha TBC igjen.
Cataclysm release - 'ingen' som likte det, ville ha WotLK igjen.
MoP - 'ingen' som likte det, ville ha Cataclysm igjen. (Eller tidligere expansions for den slags skyld.)

Spar dere. Det er ikke en kjeft som bryr seg, går det virkelig så hardt inn på dere så stikk og spill på private server, Jeez.

Forøvrig, har ikke spilt på flere måneder grunnet nettmangel- men følger fortsatt med på forums, youtube osv, så jeg henger med. Og noe jeg har lagt merke til er at de buffer damagen til veldig mange classes, som kan bli spennende og se utfallet av. Blir også spennende og se om roguene kommer tilbake i godmode og muligens RLS kommer til å klatre en del på stigene. Kan bli spennende
Sitat av lordstian Vis innlegg
blitt for mye kaos etter cata, alt ble så ubalansert også kom jo pandaren og MoP, ble litt bedre men ikke liker bra som gode gamle wotlk.
Vis hele sitatet...
Haha, gode gamle wotlk du liksom.
I og med at det er flere her som "griner" over gamle expansions, betyr jo det at det er flere som bryr seg. Meg inkludert. Jeg håper på at Blizzard launcher dedikerte servere for vanilla, TBC og WOTLK, men dette kommer neppe til å skje i nærmeste fremtid. WoW har blitt så utrolig casual da cata kom
Enig i at WoW er blitt dårlig nå, mistet sin sjarm rett og slett. Ting blir bare mer og mer ubalanserte hver patch, spess PVP. Tviler på at Rogues blir så SYKT mye bedre, de har enda ikke fikset de virkelige problemene (lav dmg uten cooldowns, for mye å holde styr på (rupture, SnD, Recuperate eller hva det heter, treg energy regen også har de så og si fjernet crit når mop kom ut) :S så PVP er ganske fucka nå
Sist endret av disneyman; 5. mars 2013 kl. 01:43.
Selvfølgelig savner jeg også gamle expansions, men det er jo ikke så mye å gjøre med det, bortsett fra og spille på private servers.
Forøvrig har Blizzard sagt før at dem ikke kommer til å lage dedicated vanilla/TBC osv. servers, og sånn som det har sett ut i det siste så har de ikke hørt så veldig mye på communietiet.
Jeg har selv spilt alle tidligere x-packs + vanilla, og skjønner virkelig ikke hvorfor folk vil ha egne servere for disse. Hva er liksom poenget? Alle de gamle raid-instancene har vi jo allerede spilt gjennom hundrevis av ganger, og dersom man på død og liv vil spille som lvl 60/70/80 er det en god mulighet å stoppe xp og finne seg et guild du kan raide med.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Jeg har selv spilt alle tidligere x-packs + vanilla, og skjønner virkelig ikke hvorfor folk vil ha egne servere for disse. Hva er liksom poenget? Alle de gamle raid-instancene har vi jo allerede spilt gjennom hundrevis av ganger, og dersom man på død og liv vil spille som lvl 60/70/80 er det en god mulighet å stoppe xp og finne seg et guild du kan raide med.
Vis hele sitatet...
World PVP + noen raids har blitt forandret eller tatt bort.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
World PVP + noen raids har blitt forandret eller tatt bort.
Vis hele sitatet...
Greit nok, men tror fortsatt veldig få faktisk hadde giddet å bruke så fryktelig mye tid på dette. Gamle raids hadde vi årevis på å klare, og for min del er det mye mer spennende å få nye raids enn å fortsette å raide de gamle i ennå flere år.
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Bruflat Vis innlegg
Haha, gode gamle wotlk du liksom.
Vis hele sitatet...
wotlk var bra i forholdt til nyere expansions, sånn ca stabilt, gode og ikke minst gøye raids/dungeons, mye er blitt bedre nå etter de 2 siste expainsionene, men veldig mye er også blitt ødelagt, for eksempel pvp... og som sagt tidligere, så mistet wow sjarmen etter cata kom ut.
Den beste patchen var WotLK fordi med de andre expensions packene, ble det for mange raser og en class som mange mener at suger (Monk). Jeg har alltid likt å vært alle class, har selv en monk i lvl 49. Men nå synes jeg hele wow blir bare rart. Håper de ikke forandrer så mye etter patch 5.2!
Sitat av disneyman Vis innlegg
Enig i at WoW er blitt dårlig nå, mistet sin sjarm rett og slett. Ting blir bare mer og mer ubalanserte hver patch, spess PVP. Tviler på at Rogues blir så SYKT mye bedre, de har enda ikke fikset de virkelige problemene (lav dmg uten cooldowns, for mye å holde styr på (rupture, SnD, Recuperate eller hva det heter, treg energy regen også har de så og si fjernet crit når mop kom ut) :S så PVP er ganske fucka nå
Vis hele sitatet...
Blir det for avansert å holde styr på 3 timers så forstår jeg godt spillet har blitt ødelagt for din del.
Sitat av Bemu Vis innlegg
Blir det for avansert å holde styr på 3 timers så forstår jeg godt spillet har blitt ødelagt for din del.
Vis hele sitatet...
Helt enig, det er ikke noe å klage for at du må bruke 3-4 spells/angrep.. Tenk på dem som har key binds med CTRL, ALT og SHIFT? Alle top PvP players sitter med utrolig mange key binds og macros..

Klage for at du ikke kan bruke 2-3 knapper bare? come on..
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Helt enig her. Sitter selv med binds for absolutt alt, hvis det i det hele tatt er en mulighet for at det kommer en situasjon hvor du trenger en spell, BØR den bindes. Det er en tung prosess å starte med dette, men vil gjøre deg til en bedre spiller. Classes er laget på forskjellige måter, rogues har decent damage uten CD's, men til gjengjeld har de en ekstrem burst, god control (Sap,garrote,blind,bomb,gouge,kidney) og du spiller som oftest med en class som har høyere damage uten cds slik at du kan bruke din downtime til å kontrollere det andre teamet og være det rogues er laget for, en irritasjon.
Så, noen andre enn meg som farmer dinosaur bones eller?
Slutta med spillet her for ca 5 år siden, siden alle uansett hvor dårlige de var kunne få like bra gear som de som faktisk hadde skills.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Så, noen andre enn meg som farmer dinosaur bones eller?
Vis hele sitatet...
Ja, og mye annet også
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Ser det er mange her som griner over gamle expansions, og sånn er det hver gang.
WotLK release - 'ingen' som likte det, alle ville ha TBC igjen.
Vis hele sitatet...
er det bare jeg som syns at WotLK var helt fantastisk? Å oppleve naxxramas igjen var dritkult, og for å ikke glemme ULDUAR!! Feteste raiden jeg noengang har deltatt i bortsett fra AQ40 og Karazan.. Algalon og Yogg-saron var helt latterlig kule og vanskelige boss fights. For meg så var Cataclysm nådestøtet til WoW, etter det så klarte jeg ikke å spille det lenger, det ble for dumt. Har ikke prøvd MoP enda, så jeg kan ikke uttale meg om det.

(WoTLK ble egentlig ødelagt etter ToC, selvom ICC var en halveis decent instance)
Litt off topic det her, men:

Som ganske ny wow-spiller (lvl 87 atm) så leter jeg etter et norsk, sosialt (!!) guild da det guildet jeg er med i nå begynner å bli ganske lite aktivt. Er ikke særlig god, men syns det er mye artigere å spille når jeg er med i et guild med en aktiv guildchat. Send gjerne en pm om noen vet om noe.
Er nok en fordel om du sier hvilken server du spiller på, P3rn.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Er nok en fordel om du sier hvilken server du spiller på, P3rn.
Vis hele sitatet...
Ops, det er jo faktisk ganske relevant.. Grim Batol
Kazzak her Bygde opp en del Alliance sammen med en kompis, men syntes alliance var kjedelig. Så nå bygger jeg på hordes på Kazzak.