Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 397
En kompis av meg har plutselig fått opp en boks oppe i høyre hjørnet på chrome, som viser nedlasingsfart og oppløsning, + litt div annet når han streamer rikstv, og kun dær, ikke på netflix osv. Prøvde fort å se over men fant ikke ut hva som skulle til for å slå av dette, og hadde dårlig tid når jeg var dær.
Noen hær som har peiling på dette, da han er ganske treig på data, og vist jeg skulle ha hjulpet han over telefon med å prøve, så ville det sikkert tatt mange mange timer. Sjekket litt på web, fant ikke noe særlig treff dær, og vurderer kanskje bare å resette chrome, men har ikke lyst til det.
Ville tro "innstillinger" ville være et bra sted å lete.
Trådstarter
75 8

https://ibb.co/wgDPYXC
Sist endret av shivati; 2 uker siden kl. 17:46.
Kun RiksTV? Hva sa kundeservice?
Trådstarter
75 8
Sitat av robhol Vis innlegg
Kun RiksTV? Hva sa kundeservice?
Vis hele sitatet...
Er sikker på at dette er en innstilling i Chrome som man kan slå på for å sjekke litt div, skal en tur innom han idag, så vil nok finne ut av det.

Var en inst rikstv lagret i Infokapsl, så slettet Infokapsl så var det normalt igjen
Sist endret av shivati; 2 uker siden kl. 00:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bra. Da fikk du løst det.