Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 380
Hei folkens, jeg og noen venner har tenkt til og prøve hash blandet med kakao. Har lest litt på denne siden om hvordan man gjør det og tenker at jeg tar den metoden med olje i en skje og varmer det opp med litt hash/keef oppi. Vi er erfaren med denne typen av rus men er usikker på hva doseringen i kakaoen skal være. Når vi røyker til vanlig lager vi en jay med ca 1gram som vi deler på 3 pers (blir aldri helt ferdig med jayen). Hva tenker folket om doseringen for en person (3 til sammen). Vi tenkte at vi har lyst til å nå nye høyder. Hva tenker dere?
0.2 per vil jeg si er en god start. Er ikke verre enn å redosere hvis det blir for svakt - i motsetning til hvis det blir for sterkt.
enig med @Maiskolben.

kakao/edibles treffer helt annerledes enn røyk, så ikke bli overrasket om det tar mye lengre tid en dere tror før det treffer. Kan for øvrig anbefale fremgangsmåten i denne tråden. Enkelt, funker og nesten uten mulighet for å gjøre feil. https://freak.no/forum/showthread.php?t=321500