Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 6297
Jeg har en wordpress-side med OceanWP-temaet og har tenkt til å bruke Elementor for å designe siden, basert på diverse videoer så ser det så lett ut at selv jeg trodde jeg kunne få det til.

Nå har jeg allerede stanget hodet i veggen, og klarer ikke å google meg frem til den informasjonen jeg trenger. Det ser altså ikke ut til at Elementor gir deg mulighet til å designe/style selve sidebaren som tilhører arkiv/blogg (siste innlegg/arkiv/osv), og at man er bundet til Sidebar-widgeten som følger temaet man bruker. Dumme meg brukte til og med 50$ på Pro-versjonen for å tilrettelegge best mulig for min egen inkompetanse når det kommer til web, men det hjalp meg ikke stort ser det ut som

Her er et bilde av sidebar fra OceanWP-temaet:


Mitt ønske er at jeg skal kunne endre tekststørrelse på menyene, i tillegg til avstander og indentering. Hvordan i all verden kan man gjøre dette? Hver gang jeg søker etter Elementor+Sidebar så får jeg bare opp videoer som forklarer hvordan man lager Sidebarer som består av Elementor-widgets, men disse ser ikke ut til å ha "Siste innlegg" f.eks.

Kan noen være så snille å forklare meg hvordan det er meningen at man skal designe disse sidebar-widgetene? Hadde satt utrolig stor pris på litt hjelp, fordi dette var mildt sagt frustrerende

EDIT: Ser nå at Elementor har en "Siste innlegg" widget, men jeg får allikevel ikke lov til å designe/style den
Sist endret av stepry; 13. oktober 2020 kl. 08:40.