Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1079
Halla, er det noen som har erfaring med Wellbutrin? Har fått det i 3 dager her på avrusninga.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, gått på det i 4 år mot depresjon. Hva ønsker du å vite?
Jeg lurer på om føler noe mindre på angst rundt folk, å hvordan wellbutrin påvirker deg positivt eller negativt generelt psykisk.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stod på wellbutrin pga tung depresjon. Forsøkte flere før wellbutrin uten hell. Wellbutrin dempet angst også sosial angst og ga meg mer ork og nesten litt energi. Hadde gått helt tom innvendig i lang tid. Så deprimert og nedbrutt at jeg nesten ikke klarte reise meg fra stolen eller sofaen. Kroppen og lemmer kjentes så uendelig tung og uhåndterlige. Selv det å gå på toalettet eller ordne mat var en kamp og det tok ofte minst en time og finne styrken til å få det til. Etter ca et par uker på wellbutrin merket jeg en dag at jeg hadde vasket flere maskiner tøy, dusjet, og brettet og lagt tøyet i skapet. Og jeg var ikke fullstendig sliten eller matt. Og slik fortsatte det, gradvis greide jeg å komme tilbake til livet. Wellbutrin ble tatt mens jeg også gikk i terapi. Det fikk meg opp dra de dødes dal.
Klarer å stå opp morgenen. Og ble så og si totalavholds til alt