Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2705
Er det flere enn meg som opplever at tramadol får deg til å våkne og omtrent føle deg edru igjen etter x antall enheter med alkohol ? Hvorfor blir jeg ikke helt retard på denne komboen ?
Du burde holde deg vekke fra denne komboen

Ok jorge. Putt gjerne litt ballast på svaret ditt, hadde satt pris på det.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir også mer "edru" helt til det tipper over en grense der hvor jeg plutselig er fette sprengt drita og mongo med totalt blackout og alltid god grunn til fylleangst dagen(e) derpå.. enten eller, aldri noe mellomting.
Sitat av Gaba nation Vis innlegg
Ok jorge. Putt gjerne litt ballast på svaret ditt, hadde satt pris på det.
Vis hele sitatet...
Ser du det bildet til Jorg? Det er et skjema. Skjemaet viser hvilke kombinasjoner som er farlige og ikke. Bruker du skjemaet riktig kommer du frem til at kombinasjonen alkohol og tramadol er farlig. Farlig er den minst gunstige av 6 forskjellige nivåer.

Blande alkohol og tramadol kan være farlig, selv i små doser for noen. Stoffene forsterker hverandre og det er ekstra farlig nettopp fordi du ikke føler deg full, men likevel risikerer å våkne opp med skallebank eller bare ikke våkne...
Problemet med tramadol og alkohol er tosidet. På ene siden er begge to stoffer som demper pusterefleksen din og kan få deg til å overdosere (det vil si å stoppe å puste i søvne). På den andre siden så vil også tramadol senke krampeterskelen betydelig, og alkohol varer veldig kort, så kombinasjonen av en kraftig hangover med mye tramadol kan gi deg et epileptisk anfall.

Jeg har forøvrig prøvd kombinasjonen, det var dagen etter hvor jeg noe småparanoid lærte meg det jeg skrev over (noe som ikke hjalp på paranoiaen).

Jeg opplevde heldigvis ingen alvorlige bivirkninger, utover en verre hangover. Dette kalles vel dum flaks. Man bør alltid sjekke ut kombinasjoner før man prøver noe, og det er mye av problemet med alkohol - kritikkløsheten. Den kritikkløsheten tok livet av en jeg vet om, han ble tilbudt en oxycontin på fest og var død i senga morgenen etter. Verdt å reflektere over slikt.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er i bunn og grunn snakk om mengden. 1 flaske vin og 100 mg vil ikke drepe deg liksom, men en halvflaske 40% og 500mg gjør det kanskje.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg opplever vel ikke dette direkte, men knust tramadol depot(100-200mg) er en subtil rus for meg, frem til jeg tar noen slurker fra en øl/cider. Da mener jeg kanskje ca en halvliter eller to i løpet av en hel kveld. Da kjenner jeg det river, spesielt med en liten klype grønt.
Ble vel 0,5l 40 %, seks mango ipa, en flaske rødvin og 1200 mg tramadol. Hatt en grei dag i dag .
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Gaba nation Vis innlegg
Ble vel 0,5l 40 %, seks mango ipa, en flaske rødvin og 1200 mg tramadol. Hatt en grei dag i dag .
Vis hele sitatet...
Høres ut som en strålende dag
Er du glad i livet / å leve..? (Ikke frekt ment)
Mvh
Idag vil jeg aller helst bare dø bår jeg får tyn for alle de syke tingene jeg la ut på snap igår.. men sånn ellers er livet fint.
Sitat av Gaba nation Vis innlegg
Idag vil jeg aller helst bare dø bår jeg får tyn for alle de syke tingene jeg la ut på snap igår.. men sånn ellers er livet fint.
Vis hele sitatet...
Fordi du BLEI helt retard eller?
Jeg sa det var farlig...
Nå som du er edru, var dette de faktiske mengdene?