Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1232
Hvordan ser jeg forskjell på ekte og fake xanx/Rivo kjøpt på gata?
Tror en ksalol veier 0.10g. Smaken er også veldig lett å kjenne igjen, da den er veldig bitter. Regner med det er ksalol du tenker på?
Er det xanax bars så finnes det mye falskt der ute.
Sitat av Downers Vis innlegg
Tror en ksalol veier 0.10g.
Vis hele sitatet...
Sjekka på vekta her nå. Den sier 0,100 blank.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når de falske ksalolbrettene begynte å florere for en stund siden var de identiske med de ekte, bortsett bortsett fra en litt lysere blåfarge på tablettene. Uten å ha brettene side om side var det umulig å vite at det var humbug. Smaken var kanskje litt annerledes men 9.5 / 10.
Mafiaen som lager fakes veit hva de driver med, og den gjengse junkie vil heller bli voldelig enn å innrømme at kanskje placeboeffekten har blitt litt mer tungtveiende etter at roche sine insidere i østblokka forsvant inn i buret for noen år siden.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Benway Vis innlegg
Når de falske ksalolbrettene begynte å florere for en stund siden var de identiske med de ekte, bortsett bortsett fra en litt lysere blåfarge på tablettene. Uten å ha brettene side om side var det umulig å vite at det var humbug. Smaken var kanskje litt annerledes men 9.5 / 10.
Mafiaen som lager fakes veit hva de driver med, og den gjengse junkie vil heller bli voldelig enn å innrømme at kanskje placeboeffekten har blitt litt mer tungtveiende etter at roche sine insidere i østblokka forsvant inn i buret for noen år siden.
Vis hele sitatet...
At fargen var litt annerledes kan jo skylde andre ting enn at det var fake? Hva annet gjør deg så skråsikker på at de var falske?
At jeg kunne spise ett helt brett og oppnå formen jeg vanligvis fikk av en ksalol. Det var ikke en toleransegreie.
Anonym bruker
"Halvfylt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg la også merke til at noen ksalol brett var litt annerledes. Tror det var noe annet mindre potent benzo stoff oppi. Men bare spekulasjon fra min side