Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5569
Hvordan ser jeg forskjell på ekte og fake xanx/Rivo kjøpt på gata?
Tror en ksalol veier 0.10g. Smaken er også veldig lett å kjenne igjen, da den er veldig bitter. Regner med det er ksalol du tenker på?
Er det xanax bars så finnes det mye falskt der ute.
Sitat av Downers Vis innlegg
Tror en ksalol veier 0.10g.
Vis hele sitatet...
Sjekka på vekta her nå. Den sier 0,100 blank.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Når de falske ksalolbrettene begynte å florere for en stund siden var de identiske med de ekte, bortsett bortsett fra en litt lysere blåfarge på tablettene. Uten å ha brettene side om side var det umulig å vite at det var humbug. Smaken var kanskje litt annerledes men 9.5 / 10.
Mafiaen som lager fakes veit hva de driver med, og den gjengse junkie vil heller bli voldelig enn å innrømme at kanskje placeboeffekten har blitt litt mer tungtveiende etter at roche sine insidere i østblokka forsvant inn i buret for noen år siden.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Benway Vis innlegg
Når de falske ksalolbrettene begynte å florere for en stund siden var de identiske med de ekte, bortsett bortsett fra en litt lysere blåfarge på tablettene. Uten å ha brettene side om side var det umulig å vite at det var humbug. Smaken var kanskje litt annerledes men 9.5 / 10.
Mafiaen som lager fakes veit hva de driver med, og den gjengse junkie vil heller bli voldelig enn å innrømme at kanskje placeboeffekten har blitt litt mer tungtveiende etter at roche sine insidere i østblokka forsvant inn i buret for noen år siden.
Vis hele sitatet...
At fargen var litt annerledes kan jo skylde andre ting enn at det var fake? Hva annet gjør deg så skråsikker på at de var falske?
At jeg kunne spise ett helt brett og oppnå formen jeg vanligvis fikk av en ksalol. Det var ikke en toleransegreie.
Anonym bruker
"Halvfylt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg la også merke til at noen ksalol brett var litt annerledes. Tror det var noe annet mindre potent benzo stoff oppi. Men bare spekulasjon fra min side
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det har vært mye Etizolam i Xanax i det siste.
datadyrkegeeknarkis
84 6
Sitat av Downers Vis innlegg
Tror en ksalol veier 0.10g. Smaken er også veldig lett å kjenne igjen, da den er veldig bitter. Regner med det er ksalol du tenker på?
Er det xanax bars så finnes det mye falskt der ute.
Vis hele sitatet...
Smaken er kanskje ikke å anbefale å prøve, siden jeg antar hu er bekymret for fentanyl?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanax og Rivotril kan man sjekke mot bilder av ekte tabletter på Felleskatalogen. Falske har gjerne litt annerledes preg på tablettene, snakker da skrifttype/størrelse. F.eks. større bokstaver og dypere preg enn de ekte.

Ekte tabletter har vanligvis en halvblank overflate (avhenger dog av tablettype), mens falske er som regel er matte. Dette skyldes at legemiddelprodusenten ofte har en slags tynn film på tablettene for å forbedre utseendet og hindre usmak. Dette dropper illegale trykkere.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Flere som har vært borti denne typen ksalol?



Sirkulert rundt i Bergen området en liten stund no men aldri sett ksalol brett uten dele streker på selve brettene! Er god funk i de helt likt syntes jeg
Sist endret av Handerreduvet; 9. november 2021 kl. 22:12. Grunn: Link til bildet viser ikke
Ja hatt noen av de der i det siste de funker fint og smaker bittert. La og merke til at de ikke har delestrek slik som du ser om du søker på ksalol 1mg på google
Ja smak og funk er helt likt så antar det er nytt design fra produsent eventuelt! Fikk blanding sist gang av de med dele strek også de nye uten, kunne ikke merke forskjell så ingen grunn til py! Bare tenkte jeg sku høre om de var komt andre steder i landet og siste tiden
Det er ikke nytt design fra Galenika. har de forsatt samme batch nr på alle de fake brettene, og en stygg kant på mange av pillene? Var en tråd i går hvor noen postet bilde av noen piller som kom fra en pose med 1000 løse piller. Har vært borti noen piller fra et sånn parti, og de var identiske med pillene på brettene uten den stiplede delelinjene. Var mulig å kjøpe brett med helt fine piller og delelinjer, de brettene som er avbildet i denne posten, og løse piller på samme tid tidligere i år, var litt åpenbart hvilke som var fake da(men det kan jo være at de brettene som har stiplede linjer er like fake, bare at de har gjort et bedre arbeid med produksjonen.

Merket forøvrig ingen nevneverdig forskjell på noen av de 3 delene. Mulig de var noe underdoserte, men det er umulig å konkludere med
Sist endret av Jeglikerdegikke; 10. november 2021 kl. 01:22.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Xanax og Rivotril kan man sjekke mot bilder av ekte tabletter på Felleskatalogen. Falske har gjerne litt annerledes preg på tablettene, snakker da skrifttype/størrelse. F.eks. større bokstaver og dypere preg enn de ekte.

Ekte tabletter har vanligvis en halvblank overflate (avhenger dog av tablettype), mens falske er som regel er matte. Dette skyldes at legemiddelprodusenten ofte har en slags tynn film på tablettene for å forbedre utseendet og hindre usmak. Dette dropper illegale trykkere.
Vis hele sitatet...
Jada, man kan IKKE identifisere via felleskatalogen nei. Det står til og meg "Farge og form kan avvike noe" Har hentet seroquel en gang hvor det ikke står 25 på den. Sobril uten de strekene rundt bokstavene.