Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2420
Noen butikker som har crackers i oslo?
Culina (hvis du er interessert i å bruke penger på kremdispenser og ikke en faktisk cracker)
Sist endret av moret; 11. oktober 2021 kl. 10:52.
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Culina (hvis du er interessert i å bruke penger på kremdispenser og ikke en faktisk cracker)
Vis hele sitatet...
Er ikke de veldig dyre?
Anonym bruker
"Intolerant Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan lage en selv.
f.eks noe sånt.
Lappesett fra Biltema.
Ca. 300 kr.

https://www.biltema.no/bil---mc/mc/v...ekk-2000022836
Sist endret av Montezuma; 13. oktober 2021 kl. 04:59.
Anbefaler virkelig i å slenge inn noen ekstra hundre lapper på en kremdispenser, myeee enklere å bruke.
Kjenner flere folk som har blitt delvis lam av poppers
Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Kjenner flere folk som har blitt delvis lam av poppers
Vis hele sitatet...
Gjerne fortell litt mer om hvordan dette skjedde hvis du gidder, er nysgjerrig
poppers og lystgass er ikke helt det samme, men sikker på at du kan bli skada av begge to. Var en fyr her for litt siden som hadde en kamerat som ble kvelt av lystgass hvis jeg husker riktig.
Poppers har vel ingen grunn til å sammenlignes med n2o?
Sist endret av HelpMePlz; 13. oktober 2021 kl. 10:47.
Sitat av HelpMePlz Vis innlegg
Poppers har vel ingen grunn til å sammenlignes med n2o?
Vis hele sitatet...
Er n20 jeg snakker om når jeg sier poppers. Skjenner 3 folk som har blitt lam og delvis lam i føttene etter mye bruk av n20
Trådstarter
Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Er n20 jeg snakker om når jeg sier poppers. Skjenner 3 folk som har blitt lam og delvis lam i føttene etter mye bruk av n20
Vis hele sitatet...
Bestefar fikk slag når han tokk seg en kopp kaffe, stay away guys!
Alle ting er farlig hvis man overdriver! Drikk for mye vann så dør du av det også..

tar du 10-15 patroner med n2o et par ganger i året tror jeg det skal være rimelig trygt?

Jeg pleier og ta noen dype inn og utpust, lade en/to patroner i en kremdispenser, tar den i en forsiktig hit og holder det nede i 20-30 sekunder.

Er det slik bruk de du vet om har holdt på med, så burde jeg kanskje gi faen selv…
Men det er så himla digg med mdma