Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5393
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Bruker MyBB, sliter iblant med og logge inne på Admin CP, Jeg fikser som regel dette ved og gå på settings.php filene mine på PCn, endre cookies settingsa men denne gangen gjorde jeg som jeg alltid har brukt og gjort før men nå klikka det?. Noen som har opplevd det samme eller vet om en fix?

https://i.imgur.com/2lNcE3z.png
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sjekk webserverlogger for kva som går på trynet. 500 er generisk statuskode for at ting har gått til helvete serverside, men røper veldig lite konkret. Typisk for apache + php vil du finne noko i error.log.
Limited edition
Moff's Avatar
Hvis du har vært inne i en PHP-fil for å fikse noe, så er det nesten garantert at denne feilen kommer av en skrivefeil i koden.
Les feilloggen på serveren.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Takk for svar folkens. Fikk fikset det. Hadde fjernet en slash med uhell. hehe satt flere timer og fant ikke det ute før nå . Fikk ikke meg inne noe steder jeg surret så sykt mye lol.

Holdte på og gå noen dataskjermer der XD
Sist endret av Drsskkr; 7. juni 2021 kl. 22:07.