Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1113
"Pasient" har slitt jevnt i over 10 år. Diagnose ADHD, depresjon og sosial angst. Medisin og terapi har lite effekt. Har hatt erfaring med psykedeliske stoffer før.

Setting; Ligge i seng med sovemaske og øretelefoner. Egodød er vell ønskelig mtp den terapeutiske effekten. Tenker det er bedre med en dose som er stor nåkk til at det blir lettere å gi slipp, en for lite som gjør det lettere å holde igjen. Samtidig vil vi ikke det skal bli for overkill.

Tenker å gjenta dette etter 2-3 uker, og kanskje noen sessions til etter det. Spørs hvor mye fremgang det blir. Skal selvfølgelig fokusere mye på bearbeiding osv. Men anbefales det i såfall like stor dose hver gang eller er det vanlig å endre på den? Noen med peiling, eller erfaring?

Hvor mange gram burde vi egentlig satse på? KSSS, ikke flein
Sist endret av Polkos; 12. november 2020 kl. 00:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
0.2g fikk ihvertfall meg til å smile som en dust uavbrutt i 6t etterpå og hadde lyst til og gi hele verden en klem når jeg trengte det som værst.
Du turer ikke, men du er ikke helt edru heller, bare så du har det i bakhodet.

Når jeg trengte og "resette" hardt med å ta en tur som brente ut selvhatet, sinnet og frustrasjonen min så tok jeg 3g. Det gjorde jeg ett par ganger i året.
Sist endret av Mokkasinen; 12. november 2020 kl. 10:55.
Som McKenna anbefaler: 5g tørka i stillhet og mørke.
Mtp at KSSS er ganske potent så går vi litt under McKenna’s anbefaling og satser på 4 gram. Blir en heftig tur på både godt og vondt. Ønsk oss lykke til
Sist endret av Polkos; 14. november 2020 kl. 14:04.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns 4 gram hørtes mye ut hvis det er tørka sopp

Gi tilbakemelding på åssen dette går da!

Lykke til!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan har det gått?

Mine småtips: 2-3 uker kan være litt kort mellom hver opplevelse for mange, tror jeg. Det er viktig å gi seg selv tid til å prosessere og integrere opplevelsen mellom slagene. Ta gjerne lydopptak fra dagen og hold deg til én spilleliste du kan høre på i etterkant. En edru tripsitter gir større terapeutisk effekt. Sett av dagen etterpå til å gjøre ingenting.