Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1533
Hei! Har fått noen Nobligan 100mg depottablett. Har litt erfaring med opiater men har ikke tatt noe på over 3mnd så toleransen burde være på bun. Knuste 4stk (400mg) og kom i ganske god form. Men kan huske at jeg kom i samme om ikke bedre form av 4x50mg (200mg) tramadol actavis kapsler.

Når jeg hadde Oxycontin knuste jeg også tablette av og til og de føltes ut som det ble til Oxynorm. Helt vanlig forventet effekt av og knuse depot tabletter. Men med Nobligan så føltes det ut som det ikke kom noe raskere eller sterkere selvom jeg knuste den til fint støv.

Er det sånn at "depot" funksjonen sitter i selve stoffet på en måte? Mener og ha lest det et sted. men finner ikke noe konkret svar.
I tiden der jeg drev å knasket tramadol pleide jeg å ta 50 mg hver halvtime, eller 100mg hver time frem til jeg var på 3-400mg. Avsluttet med 1g paracett men i ettertid fant jeg vell ut at det bare potensierer den smertelindrende effekten. Uansett, ved å dele opp dosene 50mg/100mg hver halvtime/time ble ieg griseruset i forhold til å ta alt på en gang. Er vell slik at kroppen ikke klarer å ta opp all tramadol på en gang. Mulig depot effekten henger litt igjen men hvis du knuser alt til fint pulver skal det tas opp ganske så kjapt etter egen erfaring
Sist endret av Polkos; 3. november 2020 kl. 05:29.
Sitat av Polkos Vis innlegg
I tiden der jeg drev å knasket tramadol pleide jeg å ta 50 mg hver halvtime, eller 100mg hver time frem til jeg var på 3-400mg. Avsluttet med 1g paracett men i ettertid fant jeg vell ut at det bare potensierer den smertelindrende effekten. Uansett, ved å dele opp dosene 50mg/100mg hver halvtime/time ble ieg griseruset i forhold til å ta alt på en gang. Er vell slik at kroppen ikke klarer å ta opp all tramadol på en gang. Mulig depot effekten henger litt igjen men hvis du knuser alt til fint pulver skal det tas opp ganske så kjapt etter egen erfaring
Vis hele sitatet...
Da skal jeg prøve det i kveld Føler meg fortsatt ganske "foggy" nå 17 timer etter intakk. Men godføelsen forvant etter 12 timer. Virker som depot effekten er i selve pulveret eller som du sier så klarer ikke kroppen og ta opp alt? Langt ifra som og knuse Oxycontin og bli i kjempegod form 4ish timer.

EDIT: Skal sies at jeg ble i god form tilslutt altså. bara ikke som forventet
Sist endret av Dysleki; 3. november 2020 kl. 16:28.