Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 907
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Er relativt nylig blitt introdusert for psykedelika, og føler at det hadde en del positive sider. Sikkert et spørsmål med mange svar, og ingen fasit, men sånn ca hvor mye sopp må jeg plukke når sesongen kommer for å holde et år, og evt hvor lang tid vil det ta?
Lurer også på hvor interessert politiet er i å ta folk som plukker sopp, er vel ikke så mye matsopp i gresset?
Bor rundt Oslo om det er relevant for hvor mye/lite sopp som finnes.

Fult klar over at et års forbruk kan være så mangt.
Sett av 20t i uka i 2-3år, så bør du finne nok.
Såfremt du vet hvor du skal lete, og ikke halve Oslo vet om stedet.
Sesongen er jo ikke så lang, og det er mange om beinet.
Sist endret av SkammeligNykter; 18. juli 2021 kl. 09:17.
Jeg plukker 2-3 ganger i uka i sesongen. Jeg beholdt 140 gram til eget forbruk, nå har jeg rundt 30 igjen. Det holder til sesongen starter igjen. For meg
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Nimja Vis innlegg
Jeg plukker 2-3 ganger i uka i sesongen. Jeg beholdt 140 gram til eget forbruk, nå har jeg rundt 30 igjen. Det holder til sesongen starter igjen. For meg
Vis hele sitatet...
Takk for svar 140 gram høres vel ut som mer en nok, tror personlig det ikke er lurt å ha alt for mye lett tilgjengelig
New generation
colakork's Avatar
Det blir fort veldig altfor mye når du har funnet din egen plass er kjempegøy.