Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2286
Hei godtfolk av freak! Nettopp vært en ny runde på avrusning, kun 10 dager denne gangen, så siste dosa mi ble tatt for 10 dager siden og noen timer, siste buprenorphinen ble tatt for to dager sia. Hvor dårlig hadde jeg blitt om jeg hadde tatt litt metadon i morgen - eller rettere sagt, hadde det blitt like ille som om det skulle vært dop i morgen? Noen som har en eventuelt ca på hvor lenge man bør vente med safta etter man har gått av, uten å falle rett tilbake i abstinens?

Ooogså et lite ekstra spørsmål, forrige gang jeg kjørte på tok jeg MDMA, masse dop og pepper, en del xanax også avslutta med 110 mg metadon, så rusa har jeg nå (nesten) aldri vært - og det er langt i fra det jeg ønsker. Ser for meg en rolig kveld med fotball på TV'n og en liten buzz. Trolig 60 mg flaske en kompis og jeg skal dele, om ikke modern pælma den når a rydde litt, hehe Blir ratt litt og noen øl, kanskje piller. Men det har jeg aldri kjent noe nevneverdig forskjell på når det kommer til opioder, kun en liten ekstra boost. Men ikke noe mer.

Noen som har funnet seg i samme posisjon og har noe forslag til hvor mye en kar med høy toleranse skulle trengt av safta?

Ha en ellers nydelig dag (til dere som har god været, og ikke overskya og vind som det er her)!
Uten toleranse er 5-15mg nok til å merke det. 20mg+ begynner å bli mye.

Med HØY toleranse er det kun du som vet hvor mye du må innta for å få ønsket effekt
Drit i å bruke opp plassene på avrusning om det første du gjør når du kommer ut er å ruse deg.

Vi aner ikke hva du tåler, og det gjør ikke du heller.
Vær forsiktig.
Hasjnegler
TheBean's Avatar
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Drit i å bruke opp plassene på avrusning om det første du gjør når du kommer ut er å ruse deg.

Vi aner ikke hva du tåler, og det gjør ikke du heller.
Vær forsiktig.
Vis hele sitatet...
Dårlig planlegging med å ikke få plass videre nå, og jeg kjenner abstinensene til de grader, ække den beste på å holde meg unna når jeg bare ligger med smerter i en svettedam.

Dog helt enig med deg, og om jeg allikevel skulle blitt sendt inn til avgiftning noen få mnd før jeg skal på langtidsopphold, så gi meg i det minste to uker i stedet for 10 dager for å gå av heroin, på sub og av sub. Får du ut shit av kroppen din så kvikt er du nærmest umenneskelig. Folk burde nå forstå at 10 dager er altfor kort, prøvde å krangle meg til mer, men det var det ikke snakk om, enda jeg ble sendt inn pga psykologen min mente det var stor fare for meg, så får jeg ti stakkarslige dager? Dog dagene var fantastiske (så flott du kan ha det under den faen) så er det for kort, i hvert fall for meg. Var ikke meninga å virke utakknemlig og som at jeg drar på avrusning for å ruse meg sekundet jeg kommer ut igjen, enda det så klart kom sånn fram..

Ikke noe vondt ment for alle de som jobber på slike plasser, har enda til gode å møte et uvakkert menneske på behandling. Men systemet må jo forstå at det blir litt håpløst for mange å funke i den "virkelige" verden når du hverken har det éne eller det andre - i tillegg til at du fortsatt er dopsjuk..
Sitat av TheBean Vis innlegg
Noen som har en eventuelt ca på hvor lenge man bør vente med safta etter man har gått av, uten å falle rett tilbake i abstinens?
Vis hele sitatet...
Vent til du blir dårlig. Vent til du kjenner det.
30 mg burde du bli frisk av, ja og ikke på trynet. Drikk det, ja. Ikke andre inntaksmåter.
Sist endret av Arex_x; 2. juli 2021 kl. 14:23.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan går det?