Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 10836
Hei, Noen som har peiling på hvordan man kan fjerne sperren på en el-sparkesykkel fra E-wheels? Finner ikke noe godt svar på nettet..
Så en youtube video av en som hadde peiling. en spør om det du lurer på i kommentarfeltet. så svarer han

Heisann =) Eneste måten er å kontakte Ewheels å si at du ønsker et hovedkort uten sperre.

Det er en fysisk sperre i form av en diode og noen motstander - evt kan du bytte ut motorcontroller med en fra ebay =) men da skal du vite hva du gjør =) Dvs jeg vet det - og det er litt jobb men langt i fra umulig =)

Link: https://www.youtube.com/watch?v=gofX...nnel=SirHaugen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei. Har kjøpt en e-wheels e2s v2. Den kom med 30km originalt. Lastet ned app og testet funksjonene i den. En av funksjonene var hastighet, etter å ha justert den, så vil den ikke gå tilbake til 30km. Nå er den sperret på 22km. Hva gjør jeg galt?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Kapteinkjaer Vis innlegg
Hei. Har kjøpt en e-wheels e2s v2. Den kom med 30km originalt. Lastet ned app og testet funksjonene i den. En av funksjonene var hastighet, etter å ha justert den, så vil den ikke gå tilbake til 30km. Nå er den sperret på 22km. Hva gjør jeg galt?
Vis hele sitatet...
Ooops, har du klart å finne ut av det? Hvilken app var det du brukte?
Du kan kjøpe nytt hovedkort hos e-wheels.
Gjorde det selv for en ukes tid siden.
Tror det kosta 650.
Enkelt å bytte ut.
▼ ... over et år senere ... ▼
Er det mulig å ha to hovedkort, å montere en swich/bryter som bytter mellom lovlig/ulovlig hovedkort?