Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1944
Anonym bruker
"Ergerlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, skal på en 5 timers lang kjøretur om ikke så alt for lenge.
Og kunne tenkt meg å tatt med meg hasj dit jeg skal, siden jeg ikke kjenner noen der. (Mot oslo)

Vi er 3 i bilen, og vi alle har vært i kontakt med politiet tidligere, jeg har vært i sammenheng med ritalin, og de har vært i sammenheng med hasj.

Men hvor er det lurt å skulle gjemme dette?
Tenkte muligens å teipe det under bilen en plass.

Jeg er sjafør. Takker for svar.
Hvor mye hasj skal man ta med? Er bare å pakke det godt og legge det mellom rævsprekken
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjekk bilen at der ikke finnes noen grunn for å bli stoppet over en dusteting som ødelagt lys, og ikke kjør som en fitte idiot, så skal det mye til før du stoppes tilfeldig.
Anonym bruker
"Ergerlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sjekk bilen at der ikke finnes noen grunn for å bli stoppet over en dusteting som ødelagt lys, og ikke kjør som en fitte idiot, så skal det mye til før du stoppes tilfeldig.
Vis hele sitatet...
Nylig fikset frontlykt, og har heller ingen andre feil med bilen som gjør at vi kan bli stoppa. Kjører heller ikke som en idiot.

Har også GPS radar i bilen, som varsler om eventuelle politikontroller.
Anonym bruker
"Ergerlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Antiex Vis innlegg
Hvor mye hasj skal man ta med? Er bare å pakke det godt og legge det mellom rævsprekken
Vis hele sitatet...
Har ikke tenkt hvor mye jeg vil ta med. men en 5`er burde vel holde.
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:24.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikringsboksen foran, eller i dekslene til lysa.
Mjuk opp shitn å legg det under forhuden, formet rundt hodet.
Hæ?

Dette kommer til å gå helt fint, med mindre politiet vokter deg 24 7 og de har god grunn til å sjekke deg hver gang du er i trafikken.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Legg det i bokseren, du må ha gjort eller sagt noe dumt for at de skal sjekke der.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Legg i en pulverkaffe, pakket i plastikk. Det fjerner mye stank for mennesker i alle fall. Og ikke røyk på turen om enn fristende
Anonym bruker
"Ergerlig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker alle for svar
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er vel ikke noe stress det. Så lenge du har en godkjent bil og ikke kjører som en idiot, hvorfor skal du bli stoppa?
Anonym bruker
"Arg Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du pleier å bli stoppet så er det sannsynlig at skiltnummeret ligger inne i ANPR databasen og at de får opp varsel hver gang skiltet ditt blir skannet. Hvis det IKKE er tilfellet, så er det bare å gønnne på, bare ikke bli stoppa for noe random drit som setebeltet, lykter, mobilbruk, etc.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du pleier å bli stoppet så er det sannsynlig at skiltnummeret ligger inne i ANPR databasen og at de får opp varsel hver gang skiltet ditt blir skannet. Hvis det IKKE er tilfellet, så er det bare å gønnne på, bare ikke bli stoppa for noe random drit som setebeltet, lykter, mobilbruk, etc.
Vis hele sitatet...
Har blitt stoppet en gang med bilen tidligere, og det var i fartskontroll.

Tenker at alt vi løse seg på en fin måte
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Legg i en pulverkaffe, pakket i plastikk. Det fjerner mye stank for mennesker i alle fall. Og ikke røyk på turen om enn fristende
Vis hele sitatet...
Støtter den, kan fylle på pulverkaffe på norgesglass og legger du den i bagasjen.

Tok med 25 gr brunt på den måten da jeg kjørte flyttelasset mitt. Jeg fylte på kaffepulver i 4-5 forskjellige norgesglass, hvor det ene hadde jeg brunt fullt av kaffepulver og puttet de i en eske med forskjellige kaffepulver og hermetikkbokser.

Kjør vanlig, hold fartsgrense og bruk GPS som fartsmåler med mindre du har en el bil som måler nøyaktig fart.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Balla seff, hvor ellers?
Nakensjekk utføres ikke før du blir innlosjert på glattcelle.
Sålenge du ikke gir de noen grunn, så er du safe med bokseren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Balla seff, hvor ellers?
Nakensjekk utføres ikke før du blir innlosjert på glattcelle.
Sålenge du ikke gir de noen grunn, så er du safe med bokseren
Vis hele sitatet...
Blitt dratt av boksern i en politi bil utenfor en skole mens folk var i nærheten jeg Men ville sagt boksern/lur plass i bagasje rommet.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I hånda så den kan kastes kjapt om blålys eller gule vester dukker opp.
Anonym bruker
"Stinn Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Balla seff, hvor ellers?
Nakensjekk utføres ikke før du blir innlosjert på glattcelle.
Sålenge du ikke gir de noen grunn, så er du safe med bokseren
Vis hele sitatet...
Bullshit, ved mindre dassen hos en kamerat regnes som glattcelle..
Anonym bruker
"Hatsk Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjørt rusa på hasj i 15 år i Oslo uten å bli stoppet, ro ned...