Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1059
Hei!
Lurer på om det går bra å ta knips lørdag kveld med 0-3 timers søvn fredag
Min eneste å store rusutløste psykose kom av å være våken lenge, for så å spise knips vær forsiktig
Anonym bruker
"Ekstravagant Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær opplagt i forveien. Lite søvn og mat har ødelagt rusen for min del, ender med å sovne på knips
Anonym bruker
"Kvalm Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
synes selv knips er bedre når man er uthvilt og føler seg bra. går sikkert fint å ta det, men blir ikke like kult som når man er uthvilt og opplagt. prøv gjerne å ta det tidlig nok så du havner i seng tidlig-ish i natt!
''Går bra'' er en litt uheldig term å bruke i slike situasjoner. Man kan vel heller si at det ''antakeligvis går bra dersom du ellers er frisk, ikke bruker medisiner som kan klundre til med opplevelsen og ellers har frisk psyke og et familietre som ikke er disponerte for mentale lidelser.'' Husk på at etter du har tatt MDMA så vil du fort slite med søvnen i en stund etterpå, slik er det ihvertfall for meg og flere jeg kjenner, så du vil nok fort kunne merke at både kropp og hode skranter ekstra i etterkant av en slik kveld når du ikke har sovet godt i forveien. Generelle skade/risikoforebyggende tiltak er jo å sikre at man er godt uthvilt blant annet.
Sparer knipsen til en annen anledning. Takk for svar!