Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2099
yo!
Fikk høre elevanse å lurer på om det er verde for rusen sin del?
Har aldri prøvd det før.

Å hvor mye må jeg isåfall ta? Å hva er maks grense osv osv?
Det er Amfetamin og det er som å ta Amfetamin, men du må vente halvannen-to timer før de funker. Kapslene må taes oralt, du kan ikke sniffe/skyte/plugge innholdet i kapslene.

Ikke ta mer enn det som er i kapselen med mest i - 70mg. Det funker plenty.
Sist endret av krystallkongen; 28. mai 2020 kl. 13:43.
Ja fikk tak i måde 30mg og 70mg, skal prøve i helga så greit å vite dose osv ����
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Elvense inneholder lisdeksamfetamin, som metaboliseres i leveren til dekstroamfetamin, så er i bunn og grunn amfetamin. Får det på resept for ADHD. 30mg får deg til å ville gjøre ting, jobbe, vaske huset. 60mg er nok for meg til å gå i hyperfokus modus. Da MÅ jeg gjøre et eller annet.
Anonym bruker
"Rik Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kamelia Vis innlegg
Elvense inneholder lisdeksamfetamin, som metaboliseres i leveren til dekstroamfetamin, så er i bunn og grunn amfetamin. Får det på resept for ADHD. 30mg får deg til å ville gjøre ting, jobbe, vaske huset. 60mg er nok for meg til å gå i hyperfokus modus. Da MÅ jeg gjøre et eller annet.
Vis hele sitatet...
Får du nedtur etterpå?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får du nedtur etterpå?
Vis hele sitatet...
Uten tvil.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Uten tvil.
Vis hele sitatet...
Får du nærmest 0 opptur grunnet det treige opptaket? tenker ikke rus generelt men kjenner du en merkbar euforisk opptur som ved andre amfetaminer eller går det så treigt at du ikke merker stort til det?
Å det merker du godt. Har disse 70mg selv.
Anonym bruker
"Rik Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får dere angst etter en Elvanse nedtur da? Min kompis som har prøvd forskjellig sier at på kokain føler du ikke ansiktet (uansett ikke lyst prøve illegalt rusmiddel).
Amfetamin blir han supermenneske av, blåser i kroppen. Men nå har han det ikke på resept da og tror han snorter da