Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2033
Hei. Har tatt zoloft i ca 8-9måneder 50mg. For ca 6uker siden trappet jeg ned til25mg i to uker. Før det ble helt stopp. Er sånn ca 25-30dager siden jeg tok den siste.

Lurer da på om det er noen her med erfaring angående mdma etter at en har sluttet på zoloft?

Har googlet og funnet ut mye, men lurer på om noen inne her å tilføye.

Vil jeg klare å komme opp å få et godt "run"? Kan det evt løses med å ta en litt større dose enn vanlig?
Har ingen erfaring fra noen av delen. Men som andre har skrevet her på forumet om kombinasjon med SSRI, så er vell 2 uker uten en grei periode for å få optimal rulling. Dette da så fremt du ikke går på noen andre lignende medisiner, så burde dette gå helt fint. Da med en vanlig dose
Bytta ut zoloft med 10min sollys hver dag, det gjør underverker. Ellers fri for medisiner, takk for svar
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Bytta ut zoloft med 10min sollys hver dag, det gjør underverker. Ellers fri for medisiner, takk for svar
Vis hele sitatet...
Grattis! Utrolig hvor stor forskjell slike små ting kan utgjøre
Sist endret av Duun; 28. januar 2017 kl. 19:37.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Jeg gikk på cipralex (10mg) i 8 måneder tror jeg. Blir jo ikke helt det samme, men tror ikke forskjellen er så stor i hvor lang tid reseptorene bruker på å stabilisere seg igjen osv. Jeg venta vel rundt 3 uker etter å ha kutta helt før jeg rulla, og det funka greit, men ikke helt optimalt. Jeg ville nok venta litt lenger. Neste rollen tok, rundt halvannen måned senere var som første gang igjen