Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2669
Vil bare kjapt informere om at verdens beste festival går av stabelen nå til helgen, og dere er alle invitert.
Festlighetene foregår på Osterøy, nærmere bestemt Valestrand, ca 45 min utenfor Bergen med buss.

Dette er en festival som blir arrangert for tredje år på rad, av meg og en vennegjeng.
Festivalen er drevet på dugnad, og vi ønsker ikke å ha penger involvert, så det vil ikke selges noe, og vi tar ikke inngangspenger.
Håper så mange som mulig tar turen, vi har satt sammen det vi mener er et av de beste programmene denne sommeren, og de fleste burde finne noe musikk de liker.

Som sagt blir det ikke solgt noe på festivalen, så ta med mat og øl (bokser, for å unngå glasskår), så stiller vi med grill og teltplass.

Link til facebookevent og poster;

Høres kult ut det, men om det er verdens beste festival er jeg ikke helt sikker på.
Action Man på plakaten!

(I mindre skrift enn Shift faktisk..)
Ridder av 1. klasse
Konge! Godt mulig jeg tar turen hvis det blir bra vær! Går ut i ferie på fredag! Så dette passer jo utmerket!

Er det aldersgrense?
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av neiass Vis innlegg
Høres kult ut det, men om det er verdens beste festival er jeg ikke helt sikker på.
Vis hele sitatet...
Vel, det er en grunn til at jeg drar her for tredje år på rad (pluss at noen må jo lage festival).

Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Action Man på plakaten!

(I mindre skrift enn Shift faktisk..)
Vis hele sitatet...
Please, alle vet at Action er den beste rapperen i byen

Sitat av Mchjort Vis innlegg
Konge! Godt mulig jeg tar turen hvis det blir bra vær! Går ut i ferie på fredag! Så dette passer jo utmerket!

Er det aldersgrense?
Vis hele sitatet...
Du er hjertelig velkommen.
Snittalderen har pleid å ligge på rett over 20, men vi operer ikke med aldersgrense nei, siden vi ikke selger noe, og dermed ikke trenger tenke på skjenkeregler.
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg

Please, alle vet at Action er den beste rapperen i byen
Vis hele sitatet...
Det er helt rett. Så hvorfor har SHIFT større bokstaver på plakaten. Hehe.

I'll be there!
Ridder av 1. klasse
Kanskje du burde skrevet noe om hvordan vi kommer oss frem til festivalen? Er det langt å gå fra fergenkaien til festivalen?
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Det er helt rett. Så hvorfor har SHIFT større bokstaver på plakaten. Hehe.

I'll be there!
Vis hele sitatet...
Hehe, beklager, leste litt for fort.
Ikke jeg som har laget plakaten

Kjekt om du tar turen, det har vært veldig trivelig de andre årene, og i år har vi et enormt fint program, så det burde bli uslåelig.
Sist endret av The Great Catsby; 23. juli 2012 kl. 18:04.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mchjort Vis innlegg
Kanskje du burde skrevet noe om hvordan vi kommer oss frem til festivalen? Er det langt å gå fra fergenkaien til festivalen?
Vis hele sitatet...
Aah, såklart.
Hvis man kommer med offentlig transport er det enkleste å ta buss til Breistein, og så ta fergen over derfra.
Fra fergekaien på Valestrand er det 10-15 min å gå, og det vil bli skiltet, men det er lett å finne frem, jeg skal prøve å få lagt ut et kart i denne tråden så fort som mulig.
Hvordan er det med hund?

Som blir i bånd og passet på osv.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Hvordan er det med hund?

Som blir i bånd og passet på osv.
Vis hele sitatet...
Vi oppfordrer til å ha med både hund, katt og hamster så lenge de er omgjengelige
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Vi oppfordrer til å ha med både hund, katt og hamster så lenge de er omgjengelige
Vis hele sitatet...
Hamster?

Har både hamster og rotte, men rotta er litt mer musikalsk av seg. Kan jeg ta med Otto The Rat sammen med kassegitaren?

http://img41.imageshack.us/img41/4390/64628482129441141608126.jpg

Utrolig bra tiltak. Har selv vært på Støy På Landet. Samme prinsipp men med 200,- i inngangspenger og "skum" som selges for 20,- flaska. Slike festivaler blir fort litt mer intimt og kos.
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av stagg Vis innlegg
Hamster?

Har både hamster og rotte, men rotta er litt mer musikalsk av seg. Kan jeg ta med Otto The Rat sammen med kassegitaren?

Utrolig bra tiltak. Har selv vært på Støy På Landet. Samme prinsipp men med 200,- i inngangspenger og "skum" som selges for 20,- flaska. Slike festivaler blir fort litt mer intimt og kos.
Vis hele sitatet...
Såklart, men på eget ansvar, om noen skulle ta med katt
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av stagg Vis innlegg
Utrolig bra tiltak. Har selv vært på Støy På Landet. Samme prinsipp men med 200,- i inngangspenger og "skum" som selges for 20,- flaska. Slike festivaler blir fort litt mer intimt og kos.
Vis hele sitatet...
Jeg ble veldig nyskjerrig nå og dette er kanskje ikke helt on topic, men hva er "skum"?
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jeg ble veldig nyskjerrig nå og dette er kanskje ikke helt on topic, men hva er "skum"?
Vis hele sitatet...
Skum = øl hos UFFA i Trondheim. (Gamle Uffa akkurat nå)

De har ikke lov til å selge øl, derfor kaller de det skum. Kommunen er klar over det, men har alltid sett gjennom fingrene med det, siden Uffa er en alternativ plass.

Kafe Knaillhard!

UFFA står i brann.
Brakstock, snakker vi brakavatnet her? Samma det, vi kommer eventuelt via "kjelleren" og sjekker ut;-)
Sist endret av pidget; 26. juli 2012 kl. 01:22. Grunn: -_-
Action Man stiller ikke? Da stiller heller ikke jeg
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Sitat av pidget Vis innlegg
Brakstock, snakker vi brakavatnet her? Samma det, vi kommer eventuelt via "kjelleren" og sjekker ut;-)
Vis hele sitatet...
Det stemmer, håper dere tar turen.

Sitat av Andcat Vis innlegg
Action Man stiller ikke? Da stiller heller ikke jeg
Vis hele sitatet...
Han måtte dessverre avlyse ja, men ingen festival er komplett uten en rapper som melder avbud?
Utilitetsmonster
The Great Catsby's Avatar
Trådstarter
Da er Gizze Gazz ankommet festivalen, og vi ser frem til nok en flott dag på Brakstock!