Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1179
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Har gått på vival av lege nå daglig, brukt en del xanor og valium utenom det jeg skal, 2mg xanor daglig en uke, og 15mg vival daglig (5mg 3 ganger daglig som legen sier) 3-4mnd. 1mg subutex daglig en uke nå.


Hvordan er det når jeg skal kutte ut subutexen og xaboren? Antar mye kvalme, angst og det helveye. sluttet brått på tramadol en gang etter 3 uker, då ble jeg kvalm og måtte drite vær time nesten.


Har en del kvetiapin, vil det hjelp?
av en ukes bruk? kanskje 1-2 dager med litt redusert form
Næh, det er nok bare å ikke ta mer sub.
Litt dystert humør og dårlig mage kan forekomme i et par dager, men tviler på at det blir verre enn det.
Xanor kan du også bare slutte å ta, så lenge du skal fortsette på vival.
Sist endret av SkammeligNykter; 18. juli 2021 kl. 09:07.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde ikke få abstinenser av subutex, den er relativt greit å slutte med etter så lite bruk pga. den lange halveringstiden. Du har sub i blodet hvertfall tre dager etter siste inntak. Xanor er verre, men hvis du har nok vival til å trappe ned bør du egentlig ikke oppleve så mye ubehag.