Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 821
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd å søke ang dette men finner ingenting. Jeg har vært rusfri i ett par måneder men nå er jeg sugen på en øl eller to. Skal avgi en urinanalyse på fredag, ikke vanlig screening test Noen som har prøvd dette? Det er to øl, å hvis jeg drikker vann før oppmøte må jo dette gå? det er så fint høst vær nå, må jo kunne nyte en Hansa ipa
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
om du ikke egentlig har lov til å drikke ville jeg anbefalt å ikke gi etter suget. er sånn de fleste får tilbakefall. slutter som regel aldri etter 'bare to øl'.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitter med ølen foran meg i dette øyeblikket. Nå er det ikke øl jeg hovedsakelig misbruket men øl er jo rus det også. Spørsmålet er, jeg pisset i dag, vil to øl slå ut fredag?
Man kan jo spore det inntil 3-5 dager, men er jo ikke snakk om store mengden heller. Hvis jeg skulle gjettet, så blir det at testen blir negativ.
Legen min fant ut at jeg hadde drokket ca 1 uke etter inntak, ikke at det var noe galt sa han men det vistes på testen. Husker ikke om det var blod eller urinprøve jeg leverte.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar.
Kommer an på hvilken prøve det er. Om prøven ser kun etter Alkohol så kan det påvises rundt 24 timer, større mengder opp til 48. Andre prøver som ser etter metabolitter EtG/EtS kan spore inntak 4-5 dager.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sitter med ølen foran meg i dette øyeblikket. Nå er det ikke øl jeg hovedsakelig misbruket men øl er jo rus det også. Spørsmålet er, jeg pisset i dag, vil to øl slå ut fredag?
Vis hele sitatet...
da er det litt sånn at det spørs på personen om det er farlig eller ikke. bare vær forsiktig, kan trigge sug etter annen rus, og dårligere dømmekraft gjør det lettere å gi etter. noen tåler annen type rus enn de var avhengige av, andre går det til helvete med. spør deg selv om du kan takle sug og om du kan håndtere risikoen.

synes ikke det er noe galt i å ta seg et par øl eller slikt, men vil gjerne ikke at du skal falle utpå over to øl
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
da er det litt sånn at det spørs på personen om det er farlig eller ikke. bare vær forsiktig, kan trigge sug etter annen rus, og dårligere dømmekraft gjør det lettere å gi etter. noen tåler annen type rus enn de var avhengige av, andre går det til helvete med. spør deg selv om du kan takle sug og om du kan håndtere risikoen.

synes ikke det er noe galt i å ta seg et par øl eller slikt, men vil gjerne ikke at du skal falle utpå over to øl
Vis hele sitatet...
Takk for empatien, holdt på å bestille meg en hekto med molly nettopp. Men dreit i det, det var ikke noe godt med øl faktisk. Likte heller den formen jeg var i post alkohol konsumering.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så ja, man mister dømme kraften..
Nå vet ikke jeg hvordan urinprøver du tar hver uke. Men jeg går på urin test og der viser det seg ikke. Spurte hu som jobba der.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for empatien, holdt på å bestille meg en hekto med molly nettopp. Men dreit i det, det var ikke noe godt med øl faktisk. Likte heller den formen jeg var i post alkohol konsumering.
Vis hele sitatet...
fint å høre at det gikk bra med deg og at du klarte å stå i mot fristelser, med nedsatt dømmekraft i tillegg! gi deg en klapp på skuldra, bra jobba.