Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1879
skal feire nyttår i oslo som en 23 år gammel mann og lurer på hvilket utesteder dere anbefaler. Må man kjøpe inngang på forhånd eller hvordan funker det?

Eventuelt hvor er det bra å se på fyrverkeri, tenker aker brygge
Det blir fullt etter midnatt så det lønner seg å møte opp før midnatt og få stempel slik at du slipper inn igjen.
Er du 23 så kommer du inn overalt, men lettest rundt kl. 21.

Oslo er kjedelig på nyttårsaften, bruk heller 2000 på en eskortepike i stedet. Huff, det er det jeg tenker. Kos deg, uansett hvor du går!
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Mine utesteder har 26 års grense.
Vis hele sitatet...
Herlig bidrag til tråden.
TS: Powerswipe på tinder, finn deg en chick som skal på fest og join festen.
Med fare for å deraile tråden vil jeg si at det er jo en god grunn til at enkelte utesteder velger en høyere aldersgrense. Ser det har vært litt diskusjon rundt lovligheten av dette denne høsten. Til det må jeg bare si at det får være måter på hva en skal bli krenket av. At man som ung voksen ikke har adgang til enhver uteplass er ikke noe en skal føle på. Da får en bare velge noe annet. De som tar en avgjørelse om høy aldersgrense er gjerne plasser hvor det sjelden tog aldri er bråk, hvor en ikke ser tilløp til slosskamper eller slåsskåte dørvakter. Å luke vekk de mest testosteronstinne ung-oksene er bra om en ønsker å unngå bråk. Ikke bullet proof, men det reduserer trykket.

Om det er bra og klart vær og du ønsker å se raketter så finn deg en god høyde, feks Ekeberg, ta trikken opp, eller ta banen opp til holmenkollen. Eller st hanshaug parken. Eller skybar på Plaza? Sikkert andre gode plasser du kan se rakettene fra også. Og kanskje er Aker brygge et godt valg? Vet ikke for jeg er aldri i byen på nyttårsaften selv.
Sist endret av _abc_; 30. desember 2019 kl. 19:16.
Justisen pleier å være bra, men stappa. Du har Gamla rett ved siden av som også er bra til tider. Jaeger er dritkult (to dansegulv, litt techno etc..), Horgans er kult, men tror det er 20 års, så mye kids, Heidis bier bar om du liker rølpefest med kids som går rundt å prumper. Om du ønsker roligere forhold så har du alltids Kulturhuset.

Heldigvis er mange av disse stedene i nærheten av hverandre, så du det er bare å svinge innom Youngtorget for å sjekke stemninga.
Sist endret av 3mma; 31. desember 2019 kl. 13:11.