Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 994
Skal på festival (trance/edm) i morgen, og trenger litt hjelp. Vi skal ha dagsfylla fra kl 11 til vi går på festivalen i 16 tiden, så før vi skal på festivalen vil jeg uansett være dritings.
Har deretter to alternativer:
-Droppe 0.2 med molly før vi går inn på festivalen + ha med 0.1 til å fylle på etterhvert, slik at jeg slipper å bruke penger på dyr alkohol inne på området
-Bare drikke alkohol å bruke en shitload av cash på det

Hva hadde dere gjort? Har brukt molly flere ganger før, og jeg er meget glad i rusen. Koster 360 kr for 0.3 med md. Problemet er at jeg er usikker på om det er verdt å droppe når jeg er dritings etter dagsfylla uansett
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde nok tatt det litt rolig på den dagsfylla og poppa mollyen før jeg gikk inn og kanskje kjøpt meg en eller to pils ila kvelden der inne.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jeg hadde ikke drukket med begge hender jeg heller, føkke formen senere. Bygg opp til at du dropper og så er det festen
Takk for tips! Hadde en insane kveld. 2 øl og 2 glass med gin før drop + 2 øl og x liter vann inne på festivalen gjorde susen.