Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 818
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Hei

Jeg har et par spørsmål angående det som står i tittelen, jeg er nå tom for speed å må bare trøkke i meg noe for og føle på noe "annet".

Jeg har 2 pils å 1 flaske med vikingfjord. Jeg vet at jeg skøyt litt pils engang da jeg var tom for vann, og sørga selvfølgelig for at pilsen var tom for kullsyre. Kjente den ganske godt, men nå tenker jeg og gjøre dette reint. Hvilke råd har dere med tanke på dosering og hva kan skadene bli.

Jeg vil i hovedsak injisere Spriten gjennom baken å ølen i årene
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Dum ide uansett men det trenger du sikkert ikke å høre. Et forslag jeg har er å bytte rute i hva du har i baken og ørene. Sikkert ubehagelig med øl i ræva, men jeg vil tro vodka er tryggere for årene.
Blir man ikke helt sjukt drita av å ta feks en tampong dyppa i sprit i armhulen noen minutter?
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Blir man ikke helt sjukt drita av å ta feks en tampong dyppa i sprit i armhulen noen minutter?
Vis hele sitatet...
Aldri prøvd før, sikkert fult mulig, men er vel bedre effelt og plugge det i rompa
Det er særdeles lite alkohol som skal til for å få forgiftning intravenøst og hvis det går galt hjelper det heller ikke å pumpes da alkoholen allerede er i blodet.
Skadene? Nei sikkert ikke noe verre enn død for eksempel.
Hvis du tar løpefart og kjører huet rett i en betong- eller murvegg så får du sikkert hjernerystelse og en viss rus i så måte. Risikoen for hjerneskade av en eller annen form vil sikkert også være til stede.
Allikevel så er risikoen lavere enn ved forslaget ditt.

Og, dersom det å løpe rett inn i en betong- eller murvegg fremstår som et fordelaktig forslag så burde det ringe noen klokker på at det du tenkte å gjøre er helt horribelt
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av SaySo Vis innlegg
Hvis du tar løpefart og kjører huet rett i en betong- eller murvegg så får du sikkert hjernerystelse og en viss rus i så måte. Risikoen for hjerneskade av en eller annen form vil sikkert også være til stede.
Allikevel så er risikoen lavere enn ved forslaget ditt.

Og, dersom det å løpe rett inn i en betong- eller murvegg fremstår som et fordelaktig forslag så burde det ringe noen klokker på at det du tenkte å gjøre er helt horribelt
Vis hele sitatet...

Måtte nesten flire litt av den, jeg skjønner at spørsmålet mitt i tråden er ganske sprengt, men jeg ble nesten litt desperat. Tok heller å skrapa sammen nå makka å skøyt det så allt går bra no!
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Måtte nesten flire litt av den, jeg skjønner at spørsmålet mitt i tråden er ganske sprengt, men jeg ble nesten litt desperat. Tok heller å skrapa sammen nå makka å skøyt det så allt går bra no!
Vis hele sitatet...
Kjenner til avhengigheten og det lukta desperasjon lang vei. Bra du fant en annen løsning. Også håper jeg at du finner en grense for hva du gjør i desperasjonen i fremtiden.
Kan anbefale det jeg har gått for... Bli rusfri og finne en ny måte å leve på. Det er ganske grusomt i begynnelsen, men etterhvert så blir det veldig artig. Litt motsatt av rusen kan man si