Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 429
Hei, en venn av meg sa jeg burde bestille Hawaiian Baby Woodrose Seeds fordi (ifølge han) var det en helt lovlig frø. Jeg bestilte det fra tyskland rundt 60 frø totalt og det kosta 150kr, har ikke fått det enna (bestilte bare noen dager siden) men etter litt googling ser jeg at det kanskje er litt av et grå-area i loven.

Jeg tenkte det var greit fordi jeg så online at flere fysiske butikker i området mitt hadde "morning glory" seeds til salg (som inneholder samme kjemikaliet LSA).

Jeg har to spørsmål: hvordan er loven rundt sånne ting, og hva skjer vis det blir tatt i tollen? Kan jeg bli straffet for å bestille det? takk
https://www.mattilsynet.no/planter-o...narkotiske-fro du kan få bot om det blir tatt i tollen og du innrømmer at du bestille