Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1128
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er grunnen til at dette omtrent ikke finnes på det norske markedet? Er det tilgangen til råvarene eller produksjonene som er vanskelig?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke samme erfaring. Ofte er speed noe iblanda meth. Har veldig få ganger fått ren speed.
Vi bruker ikke så mye efedrin her. I USA og andre steder i verden brukes det mot forkjølelse, og i meth produksjon
Det er forhodsvis vanlig.

https://www.politiet.no/globalassets...ripos-2019.pdf

Sitat av Politiet
I perioden 2008–2013 blei metamfetamin beslaglagd hyppigare enn amfetamin. Fleire år blei også
metamfetmin beslaglagd i større kvanta enn amfetamin. I 2014 snudde denne trenden, og amfetamin
har sidan stått for ein stadig større del av beslaga og dei beslaglagde mengdene. I 2019 utgjer amfetamin
87 % av talet på amfetamin-/metamfetaminbeslag og heile 97 % av mengdene.
Vis hele sitatet...
Det vil si at det var mer vanlig med metamfetamin enn amfetamin frem til 2013, men etter det har amfetamin vært vanligere. Det er derimot feil å si at det ikke finnes metamfetamin her, det er fremdeles en del beslag.
I 2015 var jo Oslo-borgere på Europa-toppen for metamfetamin bruk så at det ikke finnes kan man ikke akkurat si. Rusbruk følger jo ofte trendmønstre i bruk over tid så kan godt hende det er mindre vanlig å finne enn amfetamin nå de siste par årene.
Sist endret av dazezone; 2. november 2021 kl. 13:43.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ikke samme erfaring. Ofte er speed noe iblanda meth. Har veldig få ganger fått ren speed.
Vis hele sitatet...
Neinei men vi tenker jo nå på KUN metamfetamin, speed ''kanskje'' blanda med meth fordi effekten min vil tilsi det er ikke det han mener.

Sitat av dazezone Vis innlegg
I 2015 var jo Oslo-borgere på Europa-toppen for metamfetamin bruk så at det ikke finnes kan man ikke akkurat si. Rusbruk følger jo ofte trendmønstre i bruk over tid så kan godt hende det er mindre vanlig å finne enn amfetamin nå de siste par årene.
Vis hele sitatet...
Sikker på at det ikke bare var speed da med litt metamfetamin i den? Har du opplevd drogene sjøl?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist jeg bestilte tre poser med enere speed, fikk jeg to speed og en meth. Prøvde det en gang, og kasta resten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sist jeg bestilte tre poser med enere speed, fikk jeg to speed og en meth. Prøvde det en gang, og kasta resten.
Vis hele sitatet...
Tok du det hver for seg? Isåfall hvordan var effekten på metamfetamin i forhold til speeden din?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, jeg er veldig påpasselig med å vite hva jeg gjør før jeg gjør noe, så jeg ville ikke blande.jeg skrev en post her inne først, fikk høre at man kunne ta 200mg, noe jeg gjorde. Jeg fikk en lett speed-lignende effekt som varte i noen timer, så døde det, og jeg la meg for kvelden 6t senere. Så var nok bare noe kjipt, skuffende skvip jeg fikk.
Ifølge en rapport jeg har lest gjennom utekontakten så er det omvendt, det er mer metamfetamin enn amfetamin på gaten.Jeg mener også ha lest at meta er billigere å lage uten å kunne ha noen kilder på det i skrivende stund.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er så mye metamfetamin i Norge ift vanlig amfetamin, hvorfor koster det vanligvis 5x mer og er tilnærmet umulig å få tak i på DMNO? Når det en sjelden gang legges ut blir det utsolgt med en gang, det gir ikke mening.
Er det krystaller du sikter til ?