Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 5259
Sitter og lurer på om det går å skyte GHB'en?

Gjør det om ingen har noe å si på det, så vet du noe om det går så gi beskjed
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av Voodoo Docta Vis innlegg
Sitter og lurer på om det går å skyte GHB'en?

Gjør det om ingen har noe å si på det, så vet du noe om det går så gi beskjed
Vis hele sitatet...
Det går, men det er ikke å anbefale.
Det er vel ingen vits i å skyte den, mesteparten kommer vel inn i systemet ved oralt opptak allikavel. Svelg på tom mage, gjør sikkert samme nytten.
Det er klart at det er forskjell på å skyte å ved oralt inntak, i hvertfall når det gjelder de fleste rusmidler. Men jeg bare lurer på om det går. eller og om det helst ikke burde gjøres så hvorfor? om f eks. L ikke er bra for årene eller at det kan være farlig.
Sist endret av Voodoo Docta; 13. februar 2010 kl. 11:12.
Sitat av z0p Vis innlegg
Det går, men det er ikke å anbefale.
Vis hele sitatet...
ikke bra.. ta deg en go kårk heller=)
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Sitat av Voodoo Docta Vis innlegg
Det er klart at det er forskjell på å skyte å ved oralt inntak, i hvertfall når det gjelder de fleste rusmidler. Men jeg bare lurer på om det går. eller og om det helst ikke burde gjøres så hvorfor? om f eks. L ikke er bra for årene eller at det kan være farlig.
Vis hele sitatet...
Det er veldig vanskelig å dosere ved injisering. Dersom det er snakk om flytende "gate GHB" er det også stor fare for urenheter av kjemikalier og uønskede PH-verdier
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Ved oralt inntak trer effektene av GHB uansett inn veldig fort, og konsekvensene ved overdosering er jo at man ikke er våken til å oppleve effektene av stoffet. Så jeg forstår ikke hvorfor noen skulle ville injisere GHB med mindre man er en sånn skrulling som på død og liv skal ha alt inni årene sine. Det virker mot sin hensikt.

Her står det litt om det, skrevet i 2001.
Jeg vet om ihvertfall en som gjorde det. Han korket over med en gang, pluss han klarte å sprenge et blodkar inne i det blå på øyet.
Hvordan det med blodkaret skjedde vet jeg ikke, men jeg vill gå så langt å si at å skyte ghb er utrolig farlig og det bør ikke finne sted.
Ja nei det er nok ikke noe god ide har jeg kommet fram til. GBL=felg rens kokt med kaustisk soda.... ganske ikke det beste for årene mine
Har du testet både GHB og GBL oralt?
Hvordan vil du sammenlikne de to?

Hva er egentlig vanlig konsentrasjon på GHB'en man får kjøpt i ymse miljøer?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av Verilon Vis innlegg
vanlig konsentrasjon på GHB'en
Vis hele sitatet...
Noe sånt finnes ikke. Enten har du saltet, eller så har du gudvethva. Du må helt enkelt bare spørre de du kjøper av.
uffda, at du i det hele tatt tenker tanken skremmer meg litt. ikke for å vær noe moralens vokter osv, men ghb er jo uuutrolig sterkt til å begynne med så hvorfor putte det DIREKTE i åren skjønner jeg ikke.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av Verilon Vis innlegg
Har du testet både GHB og GBL oralt?
Hvordan vil du sammenlikne de to?

Hva er egentlig vanlig konsentrasjon på GHB'en man får kjøpt i ymse miljøer?
Vis hele sitatet...
Gbl er veldig surt på pH skalaen. Ca 0 og kausistisk soda er 14. dvs veldig basisk. Gbl er en syre som er edsende. Blander man den med kausisk soda og varmt vann så får man en kjemisk reaksjon som danner det om til ghb. Man vil helst ha ca pH 7.2

Oppskriften er enkel og har kokt kork mange ganger
Hvis du sitter å vurderer å skyte felg-rens inn i årene så bør du henge rus-karrieren på knaggen, hør på deg selv da mann.
Husk å bruke bred nok kanyle, siden ghb'en er rimelig tykk, så du må presse som faen, for å få det gjennom... anbefales ikke! setter du bomskudd, så svir det som et HELVETTE! Mye verre en heroin og amfetamin liksom... Ble nesten nervøs
Frarådes på det sterkeste.
Men om man skal vite dosering på stoffet, kan man heller det ut på et stekebrett med bakepapir på ca 100° i noen timer. Pulveret du da sitter igjen med bør da.være tålelig ren GHB.
Tørr GHB tiltrekker seg vann fort, blant annet fra fukt i rommet, så det må pakkes godt.

Skal også sies at en oral dose på 2-5g er jævlig mye pulver!
Hva man kan injisere aner jeg ikke.
Sist endret av SkammeligNykter; 21. november 2021 kl. 13:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det suger man får ikke noe rush eller noe man bare plutselig blir svimmel, hopper liksom over come up / oppturen som er mye av rusen for min del. Sikkert lett og ta for mye, kun prøvd 2.5ml som er en halv kork