Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 372
Er blitt noe veldig innrøkt. Å tenker da å peise på med edibles. Men sitter på porøs keef å lurer på om dette kan brukes til de tradisjonelle måtene å lage edibles på?

Er det forskjell på vanlig hasj og keef?

Mvh
Hasj er egentlig bare sammenpressa keef. Jeg har brukt keef til edibles og det er ingen problem. Gjøres på samme måte.
Går helt fint. Bare å blande ut i smøret og la putre i en times tid før du hiver det i brownie mixen
Sitat av hanfrakambo Vis innlegg
Går helt fint. Bare å blande ut i smøret og la putre i en times tid før du hiver det i brownie mixen
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt toro-brownies men aldri latt smøret puttre noe da det allikevel skal inni ovnen i ca 30 min på 175 grader, er det egentlig nødvendig sånn sett? Den for jo "dobbel" dose decarbing og kan ikke effekten bli noe dårligere ved for lenge? Mener jeg så en graf over det her inne på freak for et par år siden.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Jeg har brukt toro-brownies men aldri latt smøret puttre noe da det allikevel skal inni ovnen i ca 30 min på 175 grader, er det egentlig nødvendig sånn sett? Den for jo "dobbel" dose decarbing og kan ikke effekten bli noe dårligere ved for lenge? Mener jeg så en graf over det her inne på freak for et par år siden.
Vis hele sitatet...
For alt jeg vet så kan det godt hende at det stemmer. Men det var slik vi gjorde det back in the days og det funka fjell
Sist endret av hanfrakambo; 19. mars 2024 kl. 22:03.