Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 835
Hei, for et par uker siden instalerte jeg Windows 7 ultimate 64 på Pcen min, uten CD key, så jeg måtte aktivere den innen 30 dager. Noe jeg IKKE gjorde.

Så nå har jeg vært borte i noen dager så når jeg kom hjem å skulle starte PCen, og logge in fikk jeg denne feilmeldingen: "The User Profile Service service failed the logon. User profile cannot be loaded"

Har det noe med at jeg ikke aktiverte den forbanna windowsen eller? Jeg trenger help fort, hehe. Har ikke veldig lyst til å reinstalere pcen asså.


ps. instalerte fra flashdrive

takker for svar
HøyRisiko Psykopat
Aktiver den.
Sist endret av OlaWaagen; 20. september 2010 kl. 21:50.
Jeg har kun ÈN konto på PCen, og den for jeg ikke logget in på. Så si meg hvordan i huleste heite skal jeg klare og aktivere den?
HøyRisiko Psykopat
Har du koden ?
Nei, jeg somsagt boota den fra minnepenn uten å cracke den. Jeg har ikke gyldig win7
HøyRisiko Psykopat
Ok.
Da kan eg ikkje hjelpe deg, aldri vert borti ulovlig versjon av Windows
Hvilken PC er du på nå?

Jeg ville lasta ned en ordentlig cracka versjon (Kan sende PM), og så brent den på en DVD disk / bruke minnepenn.
Så ville jeg installert den, og så installert RemoveWAT. Problem solved.
Sist endret av onClipEvent; 20. september 2010 kl. 22:04.
Tror nok det er noe annet som lager problemer for deg.
Jeg kjørte samme oppsettet som deg å fikk bare nedsatt funksjonalitet når prøvetiden min gikk ut.
Ja det fikk jeg også en annen gang. Men nå får jeg ikke brukt pcen engang
kjør verktøyet for å reparere oppstarten. Hvis du får kjørt en system gjenoppretting så kan det hende det hjelper.
Det ser ut som profilen din er fucked av en eller annen grunn. Dette har antakeligvis ikke med aktivering og gjøre
Hvordan får jeg kjørt en system gjennopretning?

Jeg klarte å fikse det! Jeg startet i safemode, og da fikk jeg logget in. Så startet jeg en System Restore. Som funket soleklart! Takk Doctor!