Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1270
Hei!

Spiller ganske mye RL. Har gått fra konsoll til pc som har vært herlig. Men fra og med i går begynte til å lage noe fryktelig. Det virker ikke å være serverlag. Jeg klarer ikke å forstå hva som er galt. Spilte med tre kompiser i går og de opplevde ingen form for lag.

Jeg kan kjøre bf og mass effect på ultra.

Specs:
Intel i7 3,6, 16gb ddr4 ram, sata og geforce 1080t.

Jeg har forsøkt å endre på ulike innstillinger, men skjønner ingenting. Jeg er ikke videre pc kynding.

Det er kun i kamper det skjer virker det som. Training virker å gå flytende.

Takk for forhånd.
Har samme greia, skal bytte til kabel istedenfor trådløs når jeg får tid.
Hva bruker du?
Jeg har kablet. Forhørt med på reddit for å se om det kommer nown tips. Kan si ifra ��

Spiller du med ps-kontroll? Jeg tok å reinstallerte DS4 windows, samt byttet usbbort. Nå virker det å fungere, enn så lenge. Krysser fingra
Sist endret av hestpåpinne; 18. september 2017 kl. 13:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
prøv å verify game cache i steam
Er det fps lag du har? Eller får du det lag ikonet?

Bruker dualshock 3
Sist endret av magnet; 18. september 2017 kl. 13:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det må være fps lag, vil jeg tro. Finner det bare litt merkerlig. Spiller med dualshock 4 med DS4. Men det funker nå etter at jeg reinstallerte DS og byttet usb port. Så får vi håpe det fungerer fremover. Spille RL med et snev av lag er jo helt håpløst
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg

Spiller du med ps-kontroll? Jeg tok å reinstallerte DS4 windows, samt byttet usbbort. Nå virker det å fungere, enn så lenge. Krysser fingra
Vis hele sitatet...
Kommer å går litt den laggen for meg.. Det er internet lag for min del iaf. Men har ganske gammel usb kort som jeg har skjønt.

Hvilken rank er du da? Har ingen norske å spille med xD
Jeg er Grand Champ! Haha Nei da.

Er silver 2 i 2v2 og silver 1 eller 2 3v3.

Men jeg er ikke videre god, spiller mest for moro. Men vi spiller en gjeng ofte så det er sikkert bare å joine De andre er mange hakk over mitt ferdighetsnivå!
Men man spiller jo for morro, er diamond men send PM ellernoe me steamid. har litt mye jobb denne uka da men...
Will do ����
Add meg "http://steamcommunity.com/profiles/76561198173430157/" Spiller endel rocket league
Rocket league er ikke noe tungt å dra, så ivertfall ikke pc'n din nei.

Gå inn i task manager - processe, finner rocket league, så setter priority til high. Kan være at pc'n din stiller seg passivt til å kjøre det.

Gå inn på control panel - hardware and sound - power options - change plan settings - change advanced power options - processor power management og sett alle til 100%

Cpu throttling er heller ikke uvanelig, spesielt på core I7. Last ned Corepark og CPU-Z så overvåker cpu ytelsen ingame. Du skal bruke nesten alle kjærnene på prosessoren og ikke kun 2-4 for eksempel.

Andre scenarioet det kan være latency/driver problemer, men tviler på dette om du kjører andre tyngre spill fint.
Ekspert på påstander
Noen som spiller RL på PS4?