Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2782
Halla,

Som tittelen tydelig indikerer tenkte jeg å samle en fin bukett med Freaks for å spille Destiny 2 sammen. Om jeg personlig liker PvE eller PvP best så langt er jeg noe usikker på, men en god blanding av begge to slår ikke feil. Har solo-queued en del i PvP nå og blir bare sittende å banne da teamplayet er ikke-eksisterende i de fleste matcher.
Om du er gira på å slenge deg med så bare send på en PM med battle-tag'en din så skal vi få til noe =) Foretrekker selvsagt folk med mic, men om du ikke har er du uansett hjertelig velkommen til å tag-along.

Tråden kan forøvrig gjerne brukes som en generell Destiny 2 -tråd hvor alt relatert til spillet kan diskuteres.

Spiller på PC for de som ikke fikk med seg det
Sist endret av SoppVandreren; 30. august 2017 kl. 16:37.
Kul idé, jeg joiner #Freaksquad. Hadde vært nice med en ts/discord channel. Winter here I come..
"Destiny 2 er nå lagt til i dine nedlastninger"
Data for å starte program, 3min
Alle data, 9 timer

Ps4 though, men for de som gamer på ps4 så kan dere adde fluffyheaven
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Slæsken Vis innlegg
"Destiny 2 er nå lagt til i dine nedlastninger"
Data for å starte program, 3min
Alle data, 9 timer

Ps4 though, men for de som gamer på ps4 så kan dere adde fluffyheaven
Vis hele sitatet...
Spillet er ikke ute enda.
Nei det var åpen Beta her om dagen bare, men regner med at det er flere som vil spille Co-Op når drt kommer i slutten av oktober.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Kul idé, jeg joiner #Freaksquad. Hadde vært nice med en ts/discord channel. Winter here I come..
Vis hele sitatet...
Freak har faktisk sinn egen Discord-channel! https://discord.gg/XxwJnnf
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som spiller? Kunne treng en klan
Kjøpte igår til PC, lvl 10 Hunter.
Joiner Klan om noen oppretter
søkte nettopp på #Freaksquad/Freaksquad, men fantes ikke.
Laget en NFF klan.
Legg igjen battle-tagen så inviter jeg.
Lvl 14 Hunter her, F4celess#2108
Har bnet tag svaart#2104.
Pm meg så legger jeg folk til.
Thalboo#2256
Sist endret av Eyeamare; 26. oktober 2017 kl. 16:30.
Ser du ga opp clanen etter èn dag...
Skal vi se her da, har endelig fått satt av litt tid til å opprette en clan for gutta, måtte krype til korset og kalle det "-FreakSquad-" da "FreakSquad" allerede var tatt. For de som vil joine er det en link til clanen her, og for de som måtte ønske å adde meg er det bare å sende på en PM med battletag. Har startet å gjøre Nightfall: The Arms dealer og ser på denne som fullført i løpet av kvelden, men det er bare å slenge seg med for de som måtte ønske det! Kan også være med på Vanguard Strikes og Public Events/Challanges for de som kjører på med det. Håper så mange som mulig er med å gjøre clanen til en hyggelig plass med god stemning og progression =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da er Trails of The Nine flawless samt Leviathan fullført, og folk begynner å velge factions. Personlig går jeg for New Monarchy da disse gir hand cannon samt sverd, og har ganske fresh-looking gear generelt sett. Så vidt meg forstått kan alle i klanen være i forskjellige factions uten at dette skal gå utover noe spesielt. Vi er fremdeles relativt få i klanen, så her er det bare å slenge seg på! =)
Sist endret av SoppVandreren; 7. november 2017 kl. 17:46.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Razole#2275