Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 783
Har en hardisk med nesten 900 GB filer, når jeg plugger den i xBoxen (funker med pc) så kommer den ikke opp, hvordan kan jeg få hardisken til å komme opp?

Formatere den er ikke et alternativ.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
La meg gjette.

Ntfs? Virker ikke

Lokal disk er så 1999, dlna ringte.
høh? er en backup HDD jeg har som er på ca. 1,8 TB. Lagret en del filmer der jeg gjerne vil ha på TV'n men gidder ikke strekke en HDMI kabel igjenom rommet fra Dataen til TV'n. Så vil helst koble hardisken i xBoxen
Hvis du vil bruke den på xboxen så må du formatere og sette FAT32 som hva faen det kalles.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Hvis du vil bruke den på xboxen så må du formatere og sette FAT32 som hva faen det kalles.
Vis hele sitatet...
Er det mulig uten å formatere? Har ingen andre steder å gjøre av alt jeg har på den..
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Ja det er mulig, men den støtter ikke filer over en viss str. Ville heller anbefalt deg å koble den opp og få tak i innholdet fra nett.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Settoz Vis innlegg
høh? er en backup HDD jeg har som er på ca. 1,8 TB. Lagret en del filmer der jeg gjerne vil ha på TV'n men gidder ikke strekke en HDMI kabel igjenom rommet fra Dataen til TV'n. Så vil helst koble hardisken i xBoxen
Vis hele sitatet...
Jeg sa ingenting om HDMI, DLNA er alt du trenger, installer PS3 Media Server på PCen din, stream til Xbox.

Sitat av Settoz Vis innlegg
Er det mulig uten å formatere? Har ingen andre steder å gjøre av alt jeg har på den..
Vis hele sitatet...
Nei, du kan ikke konvertere fra NTFS til FAT32 uten wipe.

Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Ja det er mulig, men den støtter ikke filer over en viss str. Ville heller anbefalt deg å koble den opp og få tak i innholdet fra nett.
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke mulig.