Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  359 52938
Ja, du mister jo på en måte kontrollen over ditt egent liv.
Sitat av Hoarse Vis innlegg
Ja, du mister jo på en måte kontrollen over ditt egent liv.
Vis hele sitatet...
100%.
jeg liker å ha kontroll til vanlig, så nå er jeg fornøyd kan du tro.
Kan liksom ikke bare rister på hodet hardt nok så går det vekk..
Tror jeg har prøvd
Jeg er på god vei, og hadde ikke noe angst i dag og fant ut at skuldrene mine var senket. Mens jeg var i det offentlige. Angsten var et monster før, nå er den en liten hund som bjeffer mye.

Ganske jævlige abstinenser, da. Var gjennomvåt. Regelmessig bruk er rent petrol for angsten, og jeg tror jeg først innså i dag hvor sanne de ordene virkelig er.
Sitat av Hoarse Vis innlegg
Jeg er på god vei, og hadde ikke noe angst i dag og fant ut at skuldrene mine var senket. Mens jeg var i det offentlige. Angsten var et monster før, nå er den en liten hund som bjeffer mye.

Ganske jævlige abstinenser, da. Var gjennomvåt. Regelmessig bruk er rent petrol for angsten, og jeg tror jeg først innså i dag hvor sanne de ordene virkelig er.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår hva a du mener. Det er bare ikke det Mn tenker på når man er midt i det. Da skjønner man ikke at man får mer angst av å ta dem.
Jeg lurer på hvordan det er å ha senka skuldre. Ikke hatt det siden jeg var veldig veldig liten. Skuldrene under øreflippene og knyttede never var en fast holdning.
Ikke rart jeg er sliten
Ja, jeg vet hva du snakker om, det er sikkert enklere for meg pga testoseron, det er bare fakta.

Jeg sto jo der i butikken og tenkte "det her er jo ikke noe ille, hva i faen er det kroppen min reagerer på?"

Jeg har konstant migrene pga knuter og skuldrene går som vane opp mot øra, uten at jeg er er stressa.
Sist endret av Hoarse; 30. mars 2017 kl. 15:33.
Jeg har ikke migrene, men jeg er like spent. Smerter i alt av muskler. Armene er tunge. Muskelknuter var det masse av der i fra før av. Nå er det fler. Angsten er ikke verst nå. Det er det å være klar i hodet.. Være tilstedet
Ja, vi er på vei fremover i det minste.
Det får jeg da virkelig håpe ;-)
Lykke til Elixyr1980!

Gikk på Rivo 2mg i 2år og brukte 7 mnd på å trappe ned. Tørte ikke å kontakte legen om dette heller ettersom de kontakter barnevernet hvis du har barn :/
Sitat av RaphaelD Vis innlegg
Lykke til Elixyr1980!

Gikk på Rivo 2mg i 2år og brukte 7 mnd på å trappe ned. Tørte ikke å kontakte legen om dette heller ettersom de kontakter barnevernet hvis du har barn :/
Vis hele sitatet...
Takk for det :-)
Bv kontaktes ikke om barnet har det helt trygt, og ungen min har vært mest hos pappan sin og ikke sett meg veldig dårlig. Han har i tillegg hovedomsorgen som jeg skrev tidligere, fordi stoffskiftet mitt gjorde meg veldig syk i 2013. Jeg sa da at det beste var om han hadde hovedomsorgen. Jeg har ikke sett henne mindre av den grunn, men det var en trygghet
Jeg måtte slutte på 1 måned, så legen har jeg nesten bodd hos.. Slitsomt..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Wææ...
Slutta på Efexoren for 2 dager siden nå. Gikk på den svakeste disen kjempe lenge, men dæven så sjuk a gett!
Får liksom støt av alle bevegelsene, og alle musklene i hele kroppen spenner seg samtidig. Til og med hjertet tror jeg.
Det kribler og prikker..
Hvor lenge skal det være sånn??
Gikk på den dritten der i 13 år og..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Effexor er en dritt medisin, som alle andre antidepressiva. Null virkning og abstinenser som FAEN når du slutter. Men hvorfor cold turkey på Effexor?
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke lurt å bråstoppe på Effexor. Jeg gjorde nettopp dette og fikk "brainzaps" i flere uker. Vær snill med deg selv og trapp ned på denne medisinen også. Du har ikke behov for mer elendighet i hverdagen, tror du har vært igjennom nok slit nå

Take care!
Hvordan går det med deg nå Ts?
Jeg sliter. Jeg fikk jo Rivotril igjen slik at jeg kunne trappe ned på en normal måte. Jeg sa jo hele veien at legen har gjort feil. Han har fulgt retningslinjer. Nå samarbeid med SMP, og ENDELIG et det en som skjønner at man trenger Stesolid/Valium når man slutter. Jeg er SÅ sliten og jeg er så trist. Jeg har lovet å være forloveren til min beste kamerat nå i mai. Kan ikke jeg stille opp, må de utsette bryllupet ett år. Pappa'n til bruden dør av kreft i løpet av då måneder. Mamman hennes er død også da, så om ikke jeg stiller opp, går alt til helvetet =( =(
Sist endret av Elixyr1980; 27. april 2017 kl. 23:42.
Hei @Elixyr1980 lå og lest det du har skrevet i hele natt. Jeg føle med deg. Med hånda på hjerte jeg følt akkurat samma som deg. Jeg kjenne meg igjen i alt du nevte. Det er et helvete på jord!!!! Det føles man lever men man lever ikke. Angsten tar over. Det føltes som det er konstanst anfall, kvelt, drukne, venner bli fiende. Alt er helevete. Jeg har selv gått på rivotril i 9 år. Jeg har både prøvd nedtrapping og slutte brått. Alle de gangene har det vært helevete. Legen min skrive ikke ut rivotril til meg lenger. Jeg får sobril 25x3 pr dag. Det funker nesten ikke. Så jeg måtte kjøpe rivoril på annen vis.
Snart er glasset tomt. Så jeg vetikke hva jeg ska gjøre etter d.. Tror jeg må tar en alvorlig prat med legen.
Sitat av Love84 Vis innlegg
Hei @Elixyr1980 lå og lest det du har skrevet i hele natt. Jeg føle med deg. Med hånda på hjerte jeg følt akkurat samma som deg. Jeg kjenne meg igjen i alt du nevte. Det er et helvete på jord!!!! Det føles man lever men man lever ikke. Angsten tar over. Det føltes som det er konstanst anfall, kvelt, drukne, venner bli fiende. Alt er helevete. Jeg har selv gått på rivotril i 9 år. Jeg har både prøvd nedtrapping og slutte brått. Alle de gangene har det vært helevete. Legen min skrive ikke ut rivotril til meg lenger. Jeg får sobril 25x3 pr dag. Det funker nesten ikke. Så jeg måtte kjøpe rivoril på annen vis.
Snart er glasset tomt. Så jeg vetikke hva jeg ska gjøre etter d.. Tror jeg må tar en alvorlig prat med legen.
Vis hele sitatet...
Stakkars deg som også må gå igjennom det her =(
Jeg unner ingen det =(
Hvordan har du trappet ned da, og hvor mange mg bruker du i løpet av en dag?

Og Sobril er bare tull. Det er en grunn til at jeg får Stesolid når jeg er ferdig med Rivotrilen. Legen min prøvde å gi meg Sobril han og. De fungerte ikke til slutt. Ikke i det hele tatt.
Nå er det en i fra SMP som har jobba med det her i 30 år som hjelper meg da. Heldigvis. Det tok jo bare 6 måneder..
Bedre sent enn aldri
Sist endret av Elixyr1980; 28. april 2017 kl. 15:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trappa ned fra 2mg til 1mg til 0,5mg. Inne 1 måna. Etter 9 år. Da jeg kom til 0,5mg klart ikke gjør noe som helst. Bare lage mat, isolert fra alle. I 3 måna. Eneste person jeg var med var dama mi. Så klart ikke jeg mer. Så jeg tok 0,5mg til 2mg nå ved behov.
Men de 2 gangene jeg slutta brått. Det var rent helevete på jord!! Jeg trudde jeg var gal helt særr. Psykose tok over. Det var kaos. Aldri mer!!!!!
Jeg har sagt til meg selv. Ikke f om jeg skal pinne meg selv noka som aldri går over!!! En lr halv pr dag jeg er fornøyd med livet. Hvorfor f skal lege gjør ting så vanskerlig når man er kronisk syk!!!!!!?!

Så du skrev igår at du fikk rivotril av legen igjen? Hva tar du nå da? 2mg pr dag?
Sist endret av Love84; 28. april 2017 kl. 15:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Love84 Vis innlegg
Trappa ned fra 2mg til 1mg til 0,5mg. Inne 1 måna. Etter 9 år. Da jeg kom til 0,5mg klart ikke gjør noe som helst. Bare lage mat, isolert fra alle. I 3 måna. Eneste person jeg var med var dama mi. Så klart ikke jeg mer. Så jeg tok 0,5mg til 2mg nå ved behov.
Men de 2 gangene jeg slutta brått. Det var rent helevete på jord!! Jeg trudde jeg var gal helt særr. Psykose tok over. Det var kaos. Aldri mer!!!!!
Jeg har sagt til meg selv. Ikke f om jeg skal pinne meg selv noka som aldri går over!!! En lr halv pr dag jeg er fornøyd med livet. Hvorfor f skal lege gjør ting så vanskerlig når man er kronisk syk!!!!!!?!

Så du skrev igår at du fikk rivotril av legen igjen? Hva tar du nå da? 2mg pr dag?
Vis hele sitatet...
Jeg forstår hva du mener. Jeg vet ikke selv hvor mye angst jeg egentlig har lengre, for har gått på beroligende i 13 år nå. Det skal han ta tak i når de tablettene er ute av kroppen min. Du trappet ned altfor fort, og ikke på den rette måten. Det å bråslutte er galskap. Det er jo farlig. Jeg har trodd det skal tippe over for meg utrolig mange ganger, men det er hjernen som spiller oss et aldri så jævlig puss. Kroppen er faktisk helt frisk, men det å jobbe seg tilbake til hverdagen igjen uten piller, det tar laaang tid.
Angsten må også jobbes med. Det finnes masse hjelpeapparater for de som sliter med det. Jeg har prøvd det meste. Jeg tror faktisk angsten min er bedre nå, men jeg vet ho ikke helt før alt er ute av kroppen.
Jeg tar 1,5 mg nå. Nå tar jeg alt på én gang. Jeg skal starte nedtrapping, og da ta 0,5 mg 3 ganger i døgnet.
Det beste er jo om du får hjelp da, og slipper den tabletten. Samtidig forstår jeg hva du mener så klart
Det er bra da. Du har pinnet deg selv i 2-3 månder som du ser det er bortkasta. Man bli ikke bedre.
Hvordan fikk du legen din til og skriver ut rivovtril igjen? Jeg har prøvd alt. Hardcore trening, gå turer, gå imot der jeg frykte mest. Det hjelpe på en stund så går kan tilbake til rivotril før lr senere..

Greit nok med massiv angst. Men hele nervan systemet er også helt ødelagt også.
Sist endret av Love84; 28. april 2017 kl. 16:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg var syk i 5 måneder jeg. Jeg ble såpass dårlig fordi jeg trappet ned feil. Legen gjorde feil rett og slett. Han gav meg heller ikke de rette medisinene når jeg slutta. Klart det blir bedre, men det tar tid, og man MÅ ha fagfolk rundt seg som hjelper til.
Jeg forklarte legen at om jeg fikk Rivotrilen igjen kunne jeg slutte på antidepressive. Det klarer jeg ikke om jeg ikke har noe for angsten min. Ja hele sentralnervesystemet var jo sløva ned. Jeg har lært og lest så utrolig mye om det her nå. Jeg skulle ønske du fikk den rette hjelpen, og at du ikke trengte de tablettene. De bare ødelegger deg, og du får mer angst av å ta dem..
Skjønner.. uff det er ikke lett. Men liksom jeg får ting gjort hvis jeg tar en. Da gidder jeg butikk, ringer her og der. Møte folk. Ellers ligger jeg hjem i flere uka. Angsten bli ikke bort. Har gitt opp håpet.
Kan du skriv ned nedtrapping planen din fra din lege? Kanskje jeg skal prøv på det..
Du må aldri gi opp, OG du kan få hjelp for angsten din :-)
Jeg har hatt angst hele livet, men jeg gir aldri opp :-)
Tar du 2 mg nå?
Trening er bra kur mot angst egentlig. Mn etter man slutte og trene så er mn på smme spor igjen. Kan ikke trene i evighet heller vetu:/
Tok 0,5mg igår og 2mg idag.
Kan du skriv nedtrapping plan er du snill?
Klarer man ikke å bevege deg, er trening umulig. Bare få luft i alle fall. Om det bare er å sitte ute, så gjør det.
Måten du tar det på nå, gjør deg verre. Kroppen må venne seg til den samme mengden, ellers blir du brått syk og må ta 2 mg for å fungere.
Du burde dele opp den 2 mg tabletten i 4, og fordele den over 14 timer.
Gjør det i 2 uker. Ikke brått ta mindre. Hold deg til det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke lurt å bråstoppe på Effexor. Jeg gjorde nettopp dette og fikk "brainzaps" i flere uker. Vær snill med deg selv og trapp ned på denne medisinen også. Du har ikke behov for mer elendighet i hverdagen, tror du har vært igjennom nok slit nå

Take care!
Vis hele sitatet...
Når jeg har gått på 37,5 ny så utrolig lenge, er jo den eneste muligheten å være slutte.
Det er jo ikke en høy dose heller.
Ja de støta eller brainzaps som du sier er helt ille.. :/
Sist endret av Elixyr1980; 28. april 2017 kl. 17:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ok skal prøv på 0,5mg x 4 fra imorra.
Jævla rivotril er det verste jeg har vært borti. Har prøvd alt anna utenom heroin. Det var ikke no problem og slutta. Men prøvd og kutt rivotril var et helevete. Så jeg må bare utsette den helevete. Mye som må gjøres først.
Sitat av Love84 Vis innlegg
Ok skal prøv på 0,5mg x 4 fra imorra.
Jævla rivotril er det verste jeg har vært borti. Har prøvd alt anna utenom heroin. Det var ikke no problem og slutta. Men prøvd og kutt rivotril var et helevete. Så jeg må bare utsette den helevete. Mye som må gjøres først.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår deg så innmari godt, men det er verdt det når du får alt ut av systemet
Si i fra hvordan det går da, og masse lykke til !!
Lest i et annen forum for litt siden.. det var en som har gått på det ganske lenge så slutta han.. tok flere år men hørt aldri om han ble frisk:/

Ja skal sifra..

Men tar du 1,5mg daglig nå?

Hvordan har det gått i hverdagen?
Sist endret av Love84; 28. april 2017 kl. 21:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Love84 Vis innlegg
Lest i et annen forum for litt siden.. det var en som har gått på det ganske lenge så slutta han.. tok flere år men hørt aldri om han ble frisk:/

Ja skal sifra..

Men tar du 1,5mg daglig nå?

Hvordan har det gått i hverdagen?
Vis hele sitatet...
Jeg tar 1,5 mg ja. Er fortsatt så mye jeg ikke klarer. Jeg fungerer ikke noe særlig egentlig. Klarer noe da. Kommer meg litt ut heldigvis. Jeg vil helst fungerer uten medisiner jeg. Jeg er SÅ sliten og lei meg =(
Det skal ikke ta flere år før man er bra, men det tar tid. I tillegg spørs det jo hvor mye psykiske problemer man har da.
Uff ikke bra håper det går bedre med deg slik du kan vær med dattera di 100%

Vetikke om jeg er klar til nedtrapping igjen.. tror jeg må tar en alvorlig prat med legen min..
Det her er jo kronisk angst.. bli aldri frisk.. jeg bare vet det.
Jeg ser barnet mitt mye nå. Ho skal sove her i morgen =)
Den største grunnen til at jeg ikke fikser alt av nedtrapping så fort, er jo pga henne. Jeg må få sett ho, ellers knuses jeg helt =(
Den angsten du har blir verre når du tar Rivotrilen. Angsten min ble bedre når jeg kutta de ut sist. Ikke med en gang da, men etter endel tid. Du trenger den rette behandlingen. Ikke mer piller. Ikke DE tablettene i alle fall. Alt det gjør deg verre. Trust me.
Du må jo ha fagfolk rundt deg da.
Jeg prøvde å klare det alene, og det gikk ikke. Nå etter 6 måneder har jeg fått hjelp. Han er super flink. Du bør snakke med SMP
Så at du er med dattera di:-)

Hva er SMP?

Skal jeg spørre legen min om stesolid istedenfor sobril?
Kan jeg spørre på hvilket grunnlag, legen ikke vil skrive ut piller lenger når du har brukt det i 9 år?
Godt spm. Jeg vet ikke. Legen skriver ut sobril men ikke rivotril.

Sa bare rivotril er ikke bra. Men jeg har gått på nedtrapping lenger før det tok slutt.
Sist endret av Love84; 29. april 2017 kl. 03:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Love84 Vis innlegg
Godt spm. Jeg vet ikke. Legen skriver ut sobril men ikke rivotril.

Sa bare rivotril er ikke bra. Men jeg har gått på nedtrapping lenger før det tok slutt.
Vis hele sitatet...
De fleste leger vil ikke skrive ut Rivotril. Noen steder er det forbudt om man ikke har epilepsi.
SMP er sosial medisinsk poliklinikk. At ikke legen din har nevnt det for deg, er jo en skam. Sobril er bare tull når man er vandt til så sterke tabletter som Rivotril. Stesolid sitter i kroppen opp til 2 døgn, og ikke bare 4 timer om Sobrilen gjør. Nå ville ikke legen min gi meg det heller da, før SMP kom inn i bildet. De jobber med rusproblemer og psykiske lidelser. De kan veldig mye om forskjellige lidelser, og jobber med forskjellige typer behandling. De kan helt sikkert hjelpe deg med angsten din. Be om en henvisning du
Ok tusen takk @Elixyr1980

Skal spørre lege om stesolid neste gang isteden for sobril. Men hvor mange fikk da du fikk stesolid i månen?
Sitat av Love84 Vis innlegg
Ok tusen takk @Elixyr1980

Skal spørre lege om stesolid neste gang isteden for sobril. Men hvor mange fikk da du fikk stesolid i månen?
Vis hele sitatet...
Nå driver jeg og trapper ned på Rivotrilen først. Altså jeg tar samme mengde, men spredd utover 16 timer. Tar jeg 1,5 mg når jeg våkner, daler jo effekten på kvelden.
Jeg har lært enormt mye om det her nå, for det har trossalt gått 6 måneder.
Jeg hadde aldri klart meg uten de her inne. Jeg skjønte jo ikke hva som skjedde med kroppen min. Skal hjelpe deg så godt jeg kan i alle fall :-)
Og selv om det er vanskelig, så vær i det
Ikke gi opp.
Det er verdt det når du blir bedre og er uten Rivotrilen.
Det tar tid, men husk at tablettene gjør deg mye dårligere enn du egentlig er
Men du tar rivotril når ikke sant? Jeg bli frisk av det jeg. Men når jeg ikke tar det. Da er det helevete. Ingenting fungere. Det føles som verdensundergang. Jeg er ikke redd for og dø men samtilig redd. Blanding føleser.

Var det SMP som fikk lege til og skrive ut rivotril til deg igjen?
Kroppen din har vendt seg til dem. Derfor blir du syk uten. Det kalles abstinenser det. Du har jo lest hele tråden min. Ja jeg tar de nå ja. 1,5 × 3.
Nei det var ikke SMP som gav meg de igjen. Det var i mellom meg og legen min. Nå som er SMP er inni bildet, trapper jeg ned, og får Stesolid når de er ute av kroppen. Så trapper jeg ned på det Også, og når jeg er ferdig med det, skal vi se hvor mye som er igjen det å jobbe med. Hvor mye angst jeg egentlig har osv.
Mulig du sliter uten tabletter også, men du må ikke tro at den angsten du får nå når du ikke tar tabletter er sånn du egentlig har det
Sist endret av Elixyr1980; 29. april 2017 kl. 14:17.
Har hatt cold turkey mange ganger da jeg trappa ned eller når jeg slutta brått. Det er jævlig skjipt. Men jeg tenkte fuckit. Hvis det skjer noe la det kommer. Jeg gir faen. Men det er dritt helt ærlig.
Jeg vet selv jeg bli aldri frisk. Så jeg må snakk med legen min bytt ut sobril tilbake til rovotril. Jeg fungerer ikke uten rivotril. Sobril er bare piss.

Hvor lang tid sa legen din du skulle trappa ned fra 1,5x3? Hvor lenge liksom?
Sist endret av Love84; 29. april 2017 kl. 14:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Love84 Vis innlegg
Har hatt cold turkey mange ganger da jeg trappa ned eller når jeg slutta brått. Det er jævlig skjipt. Men jeg tenkte fuckit. Hvis det skjer noe la det kommer. Jeg gir faen. Men det er dritt helt ærlig.
Jeg vet selv jeg bli aldri frisk. Så jeg må snakk med legen min bytt ut sobril tilbake til rovotril. Jeg fungerer ikke uten rivotril. Sobril er bare piss.

Hvor lang tid sa legen din du skulle trappa ned fra 1,5x3? Hvor lenge liksom?
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du gå fra nesten det sterkeste benzodiazepine til det svakeste? For å trappe ned skulle du hatt Valium.
@elixyr1980 Nedtrapping planen min vart ikke lenge enn 3 måner hos nye legen. Det er dritt.

Fikk ikke valium. Eneste jeg fikk var sobril 25mg x3

Det end opp jeg kjøpte glass fra noen.
Sist endret av Love84; 29. april 2017 kl. 14:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Love84 Vis innlegg
@elixyr1980 Nedtrapping planen min vart ikke lenge enn 3 måner hos nye legen. Det er dritt.

Fikk ikke valium. Eneste jeg fikk var sobril 25mg x3

Det end opp jeg kjøpte glass fra noen.
Vis hele sitatet...
Høres forferdelig ut for deg. Du kan jo selvfølgelig bytte lege hvis han ikke vil skrive ut mere..

Har du en alvorlig psykisk lidelse eller bare vanlig angst (bruker rivotril selv) ?
Litt usikker om nye lege skrive ut rivotril om jeg bytte.. hørt de er veldig streng akkurat rivotril fortiden.
Har alvorlig psykisk lidelse og massiv angst... eneste måten som berget meg er og kjøpt et glass fra bekjente.

@Elixyr1980 Sa legen din hvor lenge du skal bruke på nedtrapping denne gangen?
Sist endret av Love84; 30. april 2017 kl. 00:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg skal ta 0,5 x3 i 2 uker å se hvordan det går. Det er han i fra SMP som bestemmer det her nå, for han har mest kunnskap og erfaring. Jeg får jo da i meg samme mengden, men bare fordelt jevnt ober hele døgnet. Om du vil, kan du skrive pm, så kan vi ta ting på sms feks? Litt lettere synes jeg, og det er vel ikke alt du vil skrive her inne heller kanskje
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei. Lenge siden oppdatering fra deg nå. Hvordan går det?
Trådstarter
Sitat av tost Vis innlegg
Hei. Lenge siden oppdatering fra deg nå. Hvordan går det?
Vis hele sitatet...
Heisann. Ja ting er litt på stedet hvil, så har liksom ikke hatt så mye å skrive. Er på 0,5 mg × 3. Har ikke hatt muligheten engang til å trappe ned mer. Venninna mi havna på sykehuset og det var mye greier. Når jeg er nede på den laveste dosen blir det muligens sykehuset da. Jeg er så lei at jeg spyr snart. Midt i det her skal jeg ha en gallesten operasjon den 14 juli. Huff..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Huffda. Du er nå uheldig, hadde fortjent ro du nå. Uansett, jeg heier på deg helt til mål!
Sitat av tost Vis innlegg
Huffda. Du er nå uheldig, hadde fortjent ro du nå. Uansett, jeg heier på deg helt til mål!
Vis hele sitatet...
Tusen takk =)
Ja jeg synes det er nok nå. Kjærlighetssorg, blakk og ensom i tillegg. En mamma som ikke kunne brydd seg mindre. Faren min er bare dopa. Aner ikke hvor han bor engang.
Jeg er veldig lei.
På mandag begynner jeg på Stesolid. Endelig!!! Da i samarbeid med SMP.
Aldri mer Rivotril! Møkka tabletter!
Jeg gir meg aldri. Jeg har gode og stabile venner, og jeg er tøffere enn flytoget =)
Så lenge hjertet slår, kjemper jeg
Oppdatering:
I dag er min første dag på Stesolid. 30 mg daglig i 3 uker, så 25 osv..
Det skal tydeligvis være en nedtrapping over 18 uker. Etter 18 uker har det gått 1 fuckings år siden det helvete her starta. 1 år!! =O
Jeg vet jo ikke hvordan jeg er uten tabletter da. Jeg kan få en innleggelse på slutten av nedtrappingen om jeg trenger det. Jeg tror jeg aldri har vært så redd i hele mitt liv. Etter da over 13 år med beroligende, aner jeg ikke hvor syk jeg egentlig er.
Jeg tar i mot positive ord og motivasjon med glede folkens!
Hilsen en sliten meg..

MEN FOR SVARTE!
Hvorfor fungerer ikke Stesoliden som den skal? Jeg får 30 mg i døgnet jo. Har bare tatt de i 1 dag da. Det roer ikke i hue mitt i det hele tatt. Det skal sies at jeg ikke sover nesten, så da blir det vel verre. Trodde det skulle fungere bra asså. Jeg vil på et sykehus jeg =(
Sist endret av Elixyr1980; 8. juni 2017 kl. 02:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.