Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 6482
Konseptet er velkjent for de som har spillt Fantasy Premier League før: Man plukker 15 utvalge, overbetalte idioter fra et budsjett på 100 mill og setter sammen et fotball-lag som skal gjøre det bedre enn de andre freakene. I år har VG sørget lisensiert det originale FPL-spillet istedet for å tilby sin egen jalla-variant, noe som (imho) gjør det hakket mer moro enn det har vært tidligere.

Vinneren får heder og ære og muligheten til en date med Magisk.

Up for it? Fotballidiot i smug her på forumet? Bare lyst til å lage en bruker, plukke et lag på måfå og så le rått av at du plukker mer poeng enn de som spillte aktivt gjennom hele sesongen?

Join Freakligaen her: http://fantasy.vg.no/?autojoin-code=3730-980

Skal lage meg et lag en dag og joine. Er vel bare å peise på med Bendtner på topp og resten av Odd-spillere!
Logotytme
liasis's Avatar
Trådstarter
Sitat av reklame Vis innlegg
Skal lage meg et lag en dag og joine. Er vel bare å peise på med Bendtner på topp og resten av Odd-spillere!
Vis hele sitatet...
Man kan kun ha 3 spillere fra hvert lag og Bendtner er blant de dyreste spillerne i spillet, så den taktikken fører fort til at man må velge noe skrot på andre posisjoner. I tillegg er det bare et spørsmål om tid før Bendtner finner ut hvor Northug liker å dra på fylla i Trondheim
Sist endret av liasis; 11. mars 2017 kl. 22:35.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er med, og vinner. Lett. Forc havner sikkert sist, igjen.
Eg e me! Har ikke peiling på hvem noen av spillerne er, men morro læll
Jeg er definitivt med!
Lyst å være med for morro, men får ikke opp siden fra linken?

Edit: Blir med etter neste poengoppdatering B)
Sist endret av Blixus; 20. mars 2017 kl. 16:50.
Jeg har nå smelt sammen et rimelig greit lag, men linken som liasis la ved fører meg ikke noe sted. Noe jeg gjør feil?
Logotytme
liasis's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Jeg har nå smelt sammen et rimelig greit lag, men linken som liasis la ved fører meg ikke noe sted. Noe jeg gjør feil?
Vis hele sitatet...
Om linken ikke fungerer, logg inn på spillet, gå til "ligaer", velg "lag eller bli med i en liga", "bli med i en liga" og til slutt "bli med i privat liga"

koden for å joine er: 3730-980

Du kan se hvilke ligaer du er med i om du går til "mitt lag" og ser på høyresiden.

Jeg tror ikke oversikten over hvem som er med i ligaen vil være synlig for andre enn meg (som er administrator av ligaen) før etter første serierunde, så her er screenshot av hvem som har blitt med så langt
Sist endret av Cappy; 21. mars 2017 kl. 18:53. Grunn: Full navn kommer opp på enkelte av brukerne, fått klage fra en som er paranoid.
Oversikten er synlig for alle liasis, jeg kan se den fint.
Som nevnt kan det være greit at folk som har meldt seg på er oppmerksomme på at navnet deres er synlig for alle deltagerne. Ser at iaf noen har brukt ekte navn

Slang meg på selv! Aldri sett på fotball, eller brydd meg. Vet heller ikke helt hvorfor jeg gjorde det, men nå er jeg med