Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 616
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
God kveld, Freaks!
Jeg har en stasjonær PC med en ødelagt jackinngang i front av kabinettet, og har dermed siden den ble ødelagt måtte plugge ut anlegget og plugge i headsettet rett i hovedkortet mitt for å bytte til headset. Jeg veksler svært ofte mellom headset og anlegg, da jeg bruker dataen mye på kvelds- og nattestid.
Tidligere hadde jeg lånt en liten headset-forsterker av en kamerat som jeg plugget i headsettet i. Denne var videre tilkoblet i dataen med USB. Når jeg skrudde den på (Ved å dreie volumet opp fra "av" til justerbar "på", så koblet anlegget som sto koblet i HK ut, og headset koblet inn.

Som dere sikkert har skjønt innen nå, så er det en slik løsning jeg er på jakt etter. Jeg ønsker en løsning der jeg med et enkelt trykk kan endre mellom headset og anlegg. Det kan ikke være for dyrt (Maks 1200kr-ish), da jeg har planer om innkjøp av nytt headset i nær fremtid.

Alle forslag mottas med stor takk!
Sist endret av Deadlock Radium; 24. mai 2016 kl. 00:29.
Kan du ikke bare kjøpe samme boksen som du lånte av kompisen din, siden den var akkurat hva du ville ha?