Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 534
Jeg har en HP mini-pc som ble levert med windows 7 starter når jeg fikk den. Har nylig formatert til windows 7 ultimate. Før jeg formaterte fungerte bluetooth og USB fint, men jeg får dem ikke til å fungere etter PCen ble formatert. Bluetooth finner jeg ikke i det hele tatt, viser ikke på kontrollpanelet eller noe. Prøvde å installere bluetooth-driver fra HP sine nettsider, men under installasjonen fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde noe bluetooth.

USB fungerer heller ikke.. Når jeg putter utstyr inn i USB-porten skjer det ingenting, PCen registrerer ikke at noe er koblet til. Av og til får jeg en sånn random beskjed opp fra den verktøylinja nede til venstre om at USB-enheten ikke kan gjenkjennes (uten at jeg faktisk har noe koblet til USB-inngangen), men går ikke an å gjøre noe med det pga eneste hjelp pcen min foreslår er at jeg kan reconnecte enheten.

Noen som har peiling på hvordan jeg får bluetooth og USB-inngangene mine til å fungere igjen?? Takknemlig for alle svar!
Du kan ikke formatere en datamaskin til et operativsystem. Du kan formatere en harddisk og deretter installere et nytt operativsystem.

Høres ut som du har prøvd å installere feil drivere.

Hvor fikk du Windows 7 Ultimate fra?
Sorry, er ikke så inne i disse datagreiene.. Jeg lasta ned windows 7 fra piratebay. Jeg har en D-disk som er recovery-disk, så jeg trodde liksom at alle driverene var der slik at det ikke skulle være noe problem.
Da burde du ha tatt backup av driverne FØR du formaterte. Dette kan gjøres veldig enkelt med Ultimate Boot CD, jeg har ikke brukt den på noen år så jeg vetta faen hvordan du får tak i det. Eller hva programmet heter. Men det var veldig enkelt å bruke.