Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1086
ey wassaap good morning freak's


Jeg har et lite mandags problem, jeg har 3 pdf dokumenter som gjerne skulle blitt til 1...


Løsning jeg tenkte på: Kopiere PDF i word - så lagre alt som pdf. Men er det en annen og mer profesjonell måte på dette? Ligger dette som en funksjon i programmet bare at jeg ikke finner den?


Takker for alle svar
Mandagsproblem hvis det er et problem du har på en mandag; mandags problem hvis noen/noe som heter mandag eier et problem.

Har du et program som kan redigere PD-filer?
Bra, du har gjort hjemme leksene dine. I min sammenheng så var det "ment" som at det var typisk småtteri som ikke funket på en tidlig og lei mandag...

Adobe Reader x vis du tenker på PDF
Sist endret av ineversee; 13. februar 2012 kl. 09:24.
Sitat av ineversee Vis innlegg
Bra, du har gjort hjemme leksene dine. I min sammenheng så var det "ment" som at det var typisk småtteri som ikke funket på en tidlig og lei mandag...

Adobe Reader x vis du tenker på PDF
Vis hele sitatet...
Hjemmeleksene hvis du mener lekser man gjør hjemme.

Adobe Reader x er ikke et program for å redigere Portable Document Format filer.
http://foxyutils.com/mergepdf/ MergePDF burde da gjøre jobben
Takk Notrik