Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 5463
prøver morra di å lure deg så er hun en bajs. gi henne klar beskjed !
Sitat av Sot-Jo
Vet du hva du skal gjøre? Du skal sette deg rolig ned og se moren din dypt inn i øynene og fortelle hvor inderlig JÆVLIG hun har vært mot deg hele livet ditt, så skal du si at du vet at hun bare finner på det med pengene for å være jævlig, så ser du hva hun gjør.
Vis hele sitatet...
Gjør AKKURAT som det der! Få henne til å få dårlig samvittighet, det funker alltid!
Hvis du ennå ikke har skjønt sier jeg det igjen.. Spill på samvittigheten hennes!
Hadde en tusing forsvunnet her så hadde mor i VERSTE fall spurt meg om jeg har rørt dem (ikke stjålet). Jeg vaser vekk ting hele tiden, men jeg stjeler ikke. Hvis faren din faktisk sa at du ikke fikk komme til han mer om du hadde tatt en røykpakke av han så kan du be han dra til helvete.
Jeg kan umulig tro at venninden til søsteren din stjal den røykpakken uten å ha fortalt/diskutert det med søsteren din først. Dvs at hun også må ha vært med på det. Og hvis hun er med på å ta en røykpakke av faren sin, så hvorfor skulle hun ikke være i stand til å ta 1000kr av moren din?

Kjipt at moren din ikke har tillit nok til å tro på deg :/ Håper det løser seg.
som en bekjennt av deg kim, kan jeg si så mye som at å ha så mye penger i en konbulutt er til å le av, er det svartepenger ell?
du har jo også jævla mange idiotvenner som liker å kødde med deg, bla. meg.. *host*
å som en trofast venn kan jeg si, jeg vet 9forskjellige muligheter å ta seg inn i huset ditt på, jeg vet hvordan jeg tyvkobler gravemaskinen til stefaren din å bøffe mopeden din uten at dere merker det, husk kim, det er vel ikke første gang dere ikke har merket at ting ikke er som det skal i huset? la meg hinte, (en somalier som søker asyl i kjelleren deres med en øks mitt på natta? så jævla smidig kan han ikke ha hvert?) tror du skal spandere et overvåkningskamera å 2 øreaparat til mamma i julepresang jeg... å kanskje noen valum å litt flunipam før hun legger seg.
Sitat av rotskrot
som en bekjennt av deg kim, kan jeg si så mye som at å ha så mye penger i en konbulutt er til å le av, er det svartepenger ell?
du har jo også jævla mange idiotvenner som liker å kødde med deg, bla. meg.. *host*
å som en trofast venn kan jeg si, jeg vet 9forskjellige muligheter å ta seg inn i huset ditt på, jeg vet hvordan jeg tyvkobler gravemaskinen til stefaren din å bøffe mopeden din uten at dere merker det, husk kim, det er vel ikke første gang dere ikke har merket at ting ikke er som det skal i huset? la meg hinte, (en somalier som søker asyl i kjelleren deres med en øks mitt på natta? så jævla smidig kan han ikke ha hvert?) tror du skal spandere et overvåkningskamera å 2 øreaparat til mamma i julepresang jeg... å kanskje noen valum å litt flunipam før hun legger seg.
Vis hele sitatet...
asyl i kjellern ja
Tror nok at hadde det vært noen andre enn slekta så hadde nok alle penga forsvunnet, eller?
der vi kommer fra finnes det så mange idioter, la meg vise et eksempel; http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article86376.ece dette sier vel litt om der vi kommer fra, vel, så har vi jo også personer som trenger fks, 1250kr til no, finner 5000 i kontanter å tar da altså 1250 av de 5000 å lar resten ligge...

eller så har jeg et minne på hjernen da jeg var på fest hos noen, da fant noen venner av meg en veske med 30.000 i kontanter, de tok 900 hver, MAX.. idioter? ooohja!
husk, når man begår impulls fungerer ikke altid hjernen på riktig sett.
Sitat av Shortex
kimmern89:
Tror du lyver ganske bra..
Vis hele sitatet...
Jeg må si meg enig med kommentaren ovenfor. Historien virker lite troverdig, spesielt ettersom du også fremstiller foreldrene dine som noen komplette idioter for så å stille spørsmål ovenfor måten de handler på. Det er dine foreldre, du bør kjenne de godt nok til å finne ut av dette på egenhånd
Sitat av b1rken
Jeg kan umulig tro at venninden til søsteren din stjal den røykpakken uten å ha fortalt/diskutert det med søsteren din først. Dvs at hun også må ha vært med på det. Og hvis hun er med på å ta en røykpakke av faren sin, så hvorfor skulle hun ikke være i stand til å ta 1000kr av moren din?
Vis hele sitatet...
Fordi det er stor forskjell paa 65kr (?) og 1000 kr.

Word, JohnB.
Sist endret av Bagster; 4. juli 2006 kl. 17:37.
Sitat av John B
Jeg må si meg enig med kommentaren ovenfor. Historien virker lite troverdig, spesielt ettersom du også fremstiller foreldrene dine som noen komplette idioter for så å stille spørsmål ovenfor måten de handler på. Det er dine foreldre, du bør kjenne de godt nok til å finne ut av dette på egenhånd
Vis hele sitatet...
Tja, jeg VET at foreldrene i denne saken ikke alltid er helt greie å ha med å gjøre, så det som fortelles virker ikke usannsynlig.
Nå vet jeg at saken er løst så det kan vel egentlig være det samme.

Sitat av jOkKeJacKaL
Fordi det er stor forskjell paa 65kr (?) og 1000 kr.

Word, JohnB.
Vis hele sitatet...
Men det er ikke forskjell på kleptomane sukkersøte småsøsken.............
Egentlig litt offtopic, men må bare si det: Dere som sier at han er teit som vil anmelde mora osv, og at mora må være bra dum som beskylder ham for morro skyld osv... Dere har flotte foreldre. Ikke alle har det. Tro meg, slike psykopatiske slektninger finnes. Og hvem går det utover, jo barna som ikke er "gamle" nok til å forsvare seg, f eks med å flytte ut derfra.

Mora mi var også sånn. Jeg flytta ut. Nå er hun sur på meg. Fordi jeg drakk før jeg flytta, og jeg drakk på rommet mitt!!11....BS og det kan bevises...jeg drakk ikke da jeg bodde hjemme, og det hun fant var eddik på ei flaske, som lå i samme skuff som bakepulver og kindereggbokser...get my point ?

Poenget er at jeg har ikke gjort henne NOENTING, hun har gjort meg masse dritt....sagt og gjort veldig mye man ikke glemmer. og så er jeg den "fæle" ungen som har drukket, når jeg ikke har det? Samme kan være tilfelle her... "usj den drittungen der stjal sikkert pengene! vi psyker ham ned så mye at han betaler, så merker vi ikke det på budsjettet av vi var skitfulle forrige helg og brukte for mye penger da".

Jeg sier bare lykke til. Kom deg ut hvis det er så gale som andre her sier, at disse foreldre ikke er helt stødige fra før.

Hvis du har tatt pengene og prøver å snakke deg utav det....jeez du kommer så mye lengre med smisking enn med rent tyveri
Dersom du ikke har tatt penga får du si til mora di at hu er teit som har 4500 liggende i en konvolutt i veska si, de fleste andre lar det stå i ro på bankkontoen.
Tror dette er litt oppspinn fra trådstarterens side. I første post skriver han at han var alene hjemme. Senere skriver han at moren låg og såv på soverommet. Søstrene var tydligvis også i huset.

Det er mulig at mora kom sent på kvelden, ikke vet jeg, men på den tiden kunne nå søstrene ha tatt pengene også? Evt. så kom de senere i lag med mora.

Uansett virker det hele som litt usannsynlig for meg...
Sitat av q-wEr
Tror dette er litt oppspinn fra trådstarterens side. I første post skriver han at han var alene hjemme. Senere skriver han at moren låg og såv på soverommet. Søstrene var tydligvis også i huset.

Det er mulig at mora kom sent på kvelden, ikke vet jeg, men på den tiden kunne nå søstrene ha tatt pengene også? Evt. så kom de senere i lag med mora.

Uansett virker det hele som litt usannsynlig for meg...
Vis hele sitatet...
Sånn jeg forsto det var han alene hjemme etter at moren kjørte de til skolen

Men sier bare lykke til! Ikke alle foreldre er like snille... uheldigvis