Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1910
Noen erfaring med å blande disse to? Har tolleransen på begge to, men har aldri blandet det sammens.

Vil jeg bare sovne eller blir jeg ekstra avslappet?
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Noen erfaring med å blande disse to? Har tolleransen på begge to, men har aldri blandet det sammens.

Vil jeg bare sovne eller blir jeg ekstra avslappet?
Vis hele sitatet...
Har blandet xanax med tramadol og oxy men aldri kodien. Tror nok det er ganske digg, men hva vill du oppnå rus?

om det er rus du vill oppnå så er det best å ta lite paralgin og mye xanax (ikke for mye) kasnkje 2-3mg xanax og 120mg paralgin vet ikke hvor stor toleranse du har eller om det blir for mye eller for lite, men prøv deg litt fram. kos deg
Sist endret av vet_ikke_jeg; 6. september 2020 kl. 02:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror jeg skal klare den miksen uten at det blir for mye
Skal prøve meg fram å se hvordan det går!
Men vil bli chill å i ett med sofaen haha, ble en hard kveld med mye alkohol i går så kjører en sånn bakrus miks idag hehe
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hahaha hadde en gang mye opiater som morfin og trammiser og paralgin forte og mye xanax, hadde blackout 1 uke og ble vekket av ambulanse folk, fordi at damen min fikk ikke til å vekke meg så våknet jeg av at de tok sånn dere blodtrykks shiten rundt armen min og jeg sa hva faen gjør dere her de sa du ville ikke våkne bl bla bla. fikk høre mye shit av damen min og kompiser om at jeg hadde knust en rute på en bil med en jævla handle vogn. så benzo og opiater er ikke til å fucke med. kos deg
Har gjort det samme mange ganger med relativt lave kodein doser, pleier bare å sovne på sofaen. Men jeg bruker xanor som medisin neida joda neida . Gjør ikke stort til vanlig, men på den komboen gjør jeg ikke det grann ass. Setter på autoplay på youtube og bare er kake. Veldig lite givende, hvis du ikke er ute etter å være helt avkobla slappfisk. Hvis du går fra vettet av stress om dagen, kan ikke gjøre noe med og trenger en pause fra hodet ditt.
Og ikke skaff deg oxy etterhvert og tro du kan poppe de som paralgin forte.

Ville ikke blanda alkohol, ihvertfall ikke hvis man er fler og idiotien naturligvis når nye høyder. Det kan ta litt av, den største bekymringen er at du vil kjøre på med benzo og sprit såpass at korttidshukommelsen din ikke funker og du ender opp med å ta alt for mange opiater, og slutter å puste. Absolutt worst case. Så har du jo glattcella
Sist endret av Bothrops; 6. september 2020 kl. 04:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har prøvd å blanda det med alko før så vet godt hvordan det bruker å gå da haha
Tok 4 paralgin og 2xan, men ble et stort mellomrom mellom pf og xan så litt usikker på om begge hadde full virkning samtidig men er avslappet nå uansett.

De gangene jeg har hadd oxycontin 30mg så deler jeg den i to, å blander det aldri med noe som helst. Kan være veldig farlig å blande det med for eks alko eller xanax har jeg hørt..