Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 931
God kveld alle sammen. Har fått inn en haug med 2mg Rivotril fra en kompis som ikke trengte de lenger.

Pleide å spise Ksalol og Blå valium i hytt og gevær for en stund tilbake men har aldri prøvd meg på clonazepam før.

Hva bør jeg forvente, og hva er en passelig dose for en chill pillefjern kveld med film og noen jonaser? Har relativ lav benzo toleranse og hver gang jeg har proppa i meg xanax så har 2-3mg gjort meg i god form
R.i.p 23.04.2021
Start med 1 du og se an formen etter 45min, max 2 vis du har lav toleranse
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En halv holder uten toleranse for å chill, men du kan ta 1-1,5 også om du vil loke. Spiser du to hele på likt så kommer du bare til å sovne når du ikke har toleranse, etter å ha loka en liten stund og kanskje satt på ovnen for å steke grandis og glemme det før det lukter brent og er nesten-brann.

Det viktigste og beste du gjør er å ta ut to piller, bestemme mengden og innta den mengden og si til deg selv at du kun skal spise en gang (første inntak) ikke flere, og gjemme resten helst gi dem til naboen eller noen som har de for deg så du ikke bare finner de frem fra gjemmestedet. Med rivotril er det sånn at har du en hel pose så spiser du hele posen uten å skjønne det. Starter med en, så en til, så to til, så en til, så en til, så en til..... Så sett limit for deg selv om at du ikke skal tillate deg å ta fler etterhvert gjennom kvelden enn de du tok første inntak. Hvis ikke kan det fort gå til hælvete
Takk for svar! Har gått på den tabben før gitt.. Begynte på en ganske heavy dose diazepam noen måneder tilbake og følte meg litt buzzed men relativt normal.. news flash; jeg var helt mongo fra de andres perspektiv, dette endte med heftig skrubbsår på albuen etter jeg ble takla i bakken av onkel blå og mer helvete i etterkant. Men det er vel slikt de fleste pilleknaskerne opplever en gang etter en kveld med noen milligram for mye! Gjort er gjort, spist er spist !
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Tok 1.5mg uten tolleranse. Ble forbanna som faen og ikke «chill». Noen andre som har opplevd noe lignende. Eller fikk jeg noe som ikke var clonazepam. Typen jeg brukte var Rivotril i brett fra Galenika. Samme som lager Bensedin og ksalol
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av HvaErDet Vis innlegg
Takk for svar! Har gått på den tabben før gitt.. Begynte på en ganske heavy dose diazepam noen måneder tilbake og følte meg litt buzzed men relativt normal.. news flash; jeg var helt mongo fra de andres perspektiv, dette endte med heftig skrubbsår på albuen etter jeg ble takla i bakken av onkel blå og mer helvete i etterkant. Men det er vel slikt de fleste pilleknaskerne opplever en gang etter en kveld med noen milligram for mye! Gjort er gjort, spist er spist !
Vis hele sitatet...
Dette er ikke noe som skjer en gang, det er ganske så standard på sterke piller. Jeg vil aldri anbefale noen å ta særlig rivotril nettopp pga ting i den gata er vanlig utfall.

Vil du slappe av og kjenne mild rus så ta deg heller en joint
Æh start med en halv, og ikke ha noen forventninger, kan være du ikke føler noe men lett å glemme at dette er ett av de kraftigere benzoene. Ett mg er ekvivalent med ett mg xanor.
Du kan være rusa som en pasient rett ut av narkose og allikevel tro du er klinkende klar. Så står du der og prater med svigermor eller sjefen på jobb og tror alt er knall helt til du kommer til deg selv to uker senere med skilsmisse på gang og sparken fordi du i realiteten var totalt pillefjern & blodrusa.
Og det ser ikke pent ut for utenforstående!

Og ikke en gang tenk tanken om du har voldelige tendenser!

Halveringstiden er også det som er så bra og dumt med Rivotril. Du er ikke bare ruset i noen timer etter du tok pillene eller en dag.
Du er rusa dagen etter + noen dager til om du likte mintsmaken og spiste mange. Dette er spesielt problematisk når Rivotril gir de fleste lyst på mer Rivotril, og man i realiteten ender opp med å være 24/7 dopa ned på et av de sterkeste angstdempende medikamentene leger har tilgjengelig.
Så sterkt at det så vidt meg bekjent nesten kun brukes som anti-epileptikum(?) for å hindre anfall.
Sist endret av krystallkongen; 16. september 2020 kl. 11:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.