Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 774
Hei!
Jeg har en piratutgave av Windows 10 som forcet en oppdatering her for noen dager siden, og i tillegg til en vesentlig styggere Start-meny (Alfabetisk liste til venstre for "Tiles", noe jeg ikke ville ha), så kommer det ogås opp hvilken sang som spiller i Spotify når jeg justerer volumet i Windows, noe som tar opp vesentlig med skjermplass hver gang jeg justerer på volumet. Dette irritasjonsmomentet ser slik ut:



Det jeg lurer på er hvordan jeg potensielt kan fjerne dette sang-displayet? Jeg har alltid Spotify oppe på sekundærskjermen min, så jeg ser hvilken sang som spiller både der og på Rainmeter på skrivebordett mitt. I tillegg har jeg mediataster på tastaturet, så mediaknappene på denne volumkontrollen er unødvendig. Derfor vil jeg har bort hele skiten, og bare sitte igjen med selve volumkontrollen. Er det noen som vet hvordan dette kan gjøres? Jeg har Googlet litt, men ikke funnet noen resultater som ikke omhandler Windows på telefoner/tablets.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fant denne løsningen i en annen tråd:
funka å gå på preference (ctrl + P) i spotify også på bunnen så tar du av "Show desktop overlay when using media keys". Jeg brukte hideover før, funker helt greit det og, men måtte starte det manuelt hver oppstart. Endelig er dette fiksa.
Vis hele sitatet...